Digital Marketing, Marketing Online

Necesitatea de a investi în E -Marketing!


Având o strategie digitală structurată, este una dintre cele mai importante lucruri pe care ar trebui să se investească în acest an.

De ce a ajuns e-mail marketing-ul o parte importanta a acestei strategii anul acesta?

80% din marketeri consideră că e-mail marketing-ul reprezintă o necesitate pentru afacerea lor. Cei mai mulți oameni verifica inbox-ul lor în mod regulat; Prin urmare, e-marketing-ul ar trebui să fie considerată o soluție eficientă de cost. Acesta vă oferă puterea de a ajunge la clienți într-un loc în care se vizitează în mod regulat.

Investiția în e-marketing promovează nu numai metodele noi de vânzări și atrag clienți noi, dar, de asemenea, construiește o credibilitate; este o platformă ideală pentru a partaja un conținut util și informativ pe care clienții doresc să citească.

Există o  limită de timp pentru a relaționa cu publicul țintă și atenția acestuia – atenție la strategia si planul de email-uri bine intenționate care rămân informative și relevante pentru brand-ul respectiv. Vei dori ca nu numai publicul targetat al dvs. să dea click pe e-mail-urile trimise, dar, de asemenea, să se angajeze cu conținutul și să-l citească, menținând o strategie de e-marketing de succes care va oferi un instrument puternic și la îndemână.

Acordați o atenție deosebită …

Subiectului Propus

Subiectul propus ar trebui să fie construit in asa fel incât sa atragă atenția cititorilor, fiind în același timp aplicabil conținutului din interiorul e-mail-ului. Nu vrei să deranjezi publicul cu un titlu interesant despre pisici fiind speriate de castraveți, numai pentru ca să dea click pe un text cu privire la motivul pentru care ar trebui să cumpere produsul cel mai popular.

Gândiți-vă la motivul pentru care produsul este produsul cel mai popular, de ce-l împinge și cum poate beneficia de atenția cititorului în cazul în care vrea sa îl cumpere. Construiți un subiect care sa ducă la punctul și angajarea așteptată, dar care va da un imbold în plus imaginației.

Orice dispozitiv, oriunde

E-marketing vă permite ca informația transmisă să ajungă la oameni de pe orice dispozitiv, oriunde. Dar, dacă nu este receptivă la mediul mobile, publicul se va schimba în curând off și va ataca butonul “dezabonare”, iar toată munca va fi irosită. Fiți pregatiți din timp cu un model de e-mail care să fie receptiv la publicul țintă, pentru a alinia brandul dvs. la E-marketing.

Imaginile

75% dintre oameni prefera e-mailurile care conțin cea mai mare parte imagini; oamenii sunt ființe extrem de vizuale și noi nu vrem să fim “târâiți”, prin pagini de text pentru a găsi fragmente de informații care sunt relevante pentru noi.

Investiția într-un sistem de e-marketing vă permite să oferiti publicului țintă un conținut regulat, pertinent despre brand-ul dvs., aliniat la structura modelului de e-mail pentru a fi ușor de recunoscut, cu imagini de brand structurate.

Call to Actions

Nu blocați CTA-urile voastre (Call To Actions), deoarece acestea sunt o componentă cheie în strategia dvs. de e-marketing pentru a vă asigura că mesajul brand-ului dvs. este ascultat și că publicitatea pe care o faceți este urmarită până la capăt de către cititor. Primele trei lucruri pe care ar trebui le utilizați pentru a urmări rata de conversie a campaniei de e-marketing sunt: click pentru a deschide ratele, ratele de click, și ratele de conversie.

Nu numai că ar trebui să investiți în E-marketing pentru promovarea vânzărilor și a genera trafic sau vanzări, această metoda oferă strategia de marketing digital ca și notă personală, care este ușor de angajat in mediul online. Este o modalitate foarte bună de a obține rezultate imediate, atragerea de noi clienți si intărirea relațiilor cu baza de clienți existenți ai dvs.

SFAT: Concepe-ti newsletterele sa fie RESPONSIVE!

Stiai ca pana la sfarsitul anului 2016, 65% dintre abonatii tai vor deschide newsletter-ul de pe un smartphone sau de pe o tableta?
Te-ai pregatit? Te pot ajuta!

@AgentPromovator trimite newslettere Responsive!

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!