Dezvoltarea Afacerii, Marketing Online, Noutati, Strategii Online

De ce este important E-mail Marketing-ul in 2020



Internetul a crescut destul de mult in ultimii zece ani. Platformele de social media au explodat in popularitate si acum exista mai multe modalitati de a ajunge la potentiali clienti pe web ca niciodata. Cu toate aceste schimbari, e-mail marketingul este inca o modalitate relevanta de a gandi marketingul?

Da. Dimpotriva, puterea marketingului prin email a crescut doar alaturi de alte inovatii din lumea online. In multe cazuri, marketingul prin e-mail este inca cea mai buna forma de marketing disponibila pentru a afla cuvantul despre afacerea dvs.

Nu ne credeti? Cititi mai departe si va vom conduce prin tot ceea ce trebuie sa stiti despre potentialul de e-mail marketing.


Toata lumea foloseste e-mail-ul

In ciuda popularizarii altor forme de comunicare online, e-mailul ramane in continuare unul dintre modurile principale prin care oamenii comunica intre ei. Exista sute de miliarde de e-mail-uri trimise in fiecare zi in intreaga lume.

Aceste numere depasesc cu mult numarul de utilizatori chiar si pe cele mai populare site-uri de socializare precum Facebook. Daca doriti sa ajungeti la cea mai mare comunitate de oameni cu siguranta ii veti intalni in mediul online iar siguranta faptului ca aveti un plan bun de a trageta aceasta masa de oameni pentru afacerea dvs. poate face diferenta.

De asemenea, este un public larg. Tinerii folosesc e-mailul la fel de mult ca oamenii in varsta, asa ca nu trebuie sa va faceti griji ca veti duce lipsa de multimea tanara, prin marketing sau prin posta electronica.


E-mail va va livra mesajul

Exista multe lucruri care nu se inteleg despre modul in care functioneaza publicitatea printr-o platforma precum Facebook. Exista o multime de oameni care s-au speriat inca din dezvaluirea faptului ca site-ul de socializare isi „umfla” vizualizarile in clipurile video, pacalind tone de companii care au scufundat bani in trendul video.

Cand vine vorba de publicitate pe platformele de social media, nu stii niciodata cu adevarat cat de frecvent sau cat de direct se conecteaza „tintele tale” cu mesajul tau.

Pur si simplu nu veti avea aceasta problema atunci cand vine vorba de e-mail marketing. E-mailurile vor primi in fata ochilor clientului 90% din timp si cel mai probabil chiar in ziua in care trimiteti mesajul.

Nu puteti bate eficienta marketingului prin e-mail in acest fel. Va puteti odihni mai usor, stiind ca munca grea pe care o depuneti va ajunge de fapt in fata consumatorilor dvs.


E-Mail-ul are un ROI ridicat

Dintre toate formele de marketing existente, niciuna dintre ele nu are un ROI potential la fel de mare ca si e-mail marketing-ul.

E-mail marketing-ul are rate de conversie mai bune si este relativ ieftin de utilizat. Probabil veti plati mult mai putin pentru a aduna si a trimite un mesaj in lista dvs. de e-mailuri decat ati plati unul dintre gigantii din social media.

Cu un pret cerut mai ieftin si cu o rata mai mare de succes, exista vreun motiv pentru care nu ai folosi un plan de e-mail marketing anul acesta?


Nu subestimati puterea care o genereaza e-mail marketing-ul

Daca doriti sa aflati cuvantul cheie despre afacerea dvs., trebuie sa intelegeti cu adevarat potentialul si puterea e-mail marketing-ului. Informatiile de mai sus pot dovedi de ce va pot fi atat de utile strategiile de implementare a serviciului de e-mail marketing in afacerea dvs..

Aveti nevoie de mai multe sfaturi de optimizare a afacerii dvs. in mediul online?

Completati absolut gratuit formularul de accesand linkul urmator: https://agentpromovator.ro/audit-seo-gratuit/

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!