Noutati, SEO

De ce sa NU angajezi un Consultant SEO



Tocmai ati investit o multime de bani pe un site web care arata bine, face tot ceea ce doriti sa faca, este noua fereastra digitala stralucitoare si abia asteptati sa aveti parte de vizitatori online. Trec saptamani… faceti analize constante cu diferitele instrumente de analiza online, dar…. nimic.

Sunteti vizibili pe Google si va ganditi cum sa obtineti vizitatori pe site-ul vostru si gasiti cateva rezultate ale consultantilor sau agentiilor care promit sa va aduca mai mult trafic pe site-ul dvs. prin metode SEO sau promovare Google Adwords.

Cautati termenul: „SEO”  pe Google si aflati ca aceasta inseamna: „Optimizarea motorului de cautare care ajuta site-ul dvs. sa apara in rezultatele cautarii atunci cand utilizatorii cauta afacerea voastra in mediul online.”

Vi se pare totul corect, asa ca luati legatura cu un care va prezinta o gramada de termeni tehnici si va promite ca va vor clasifica site-ul web pe prima pagina de Google in cel mai scurt timp.

Platiti banii, consultantul ajunge sa lucreze pentru voi cateva luni, sumele cheltuite ajung sa va depaseasca bugetul initial, si veti observa faptul ca atunci cand cautati numele firmei dvs. in Google, aceasta se afla chiar in prima pozitie a rezultatelor cautarii.

„Minunat”, veti spune.

Dar apoi verificati din nou analizele dvs. ….

Din pacate este o varianta eronata!

Ati detinut expertul SEO, mai bine zis: ati primit ceea ce ati platit…  afacerea voastra se afla pe prima pozitie in Google, iar expertul SEO va va spune ca va poate ajuta sa obtineti mai mult trafic, dar numai cu conditia daca investiti mai multi bani si mai mult timp.

In acest moment ati terminat colaborarea. Nu doriti sa continuati sa obtineti profit in ceva care pana in prezent v-a oferit foarte putin in schimb.

Speram ca aceasta poveste sa nu va fie prea cunoscuta, dar, din pacate, am auzit povesti similare de mai multe ori din partea clientilor mei care au colaborat o perioada cu agentii de sau consultanti SEO si atitudinea rezultata din lor nu a fost prea pozitiva in ceea ce priveste marketingul digital sau afacerea online in general. Ceea ce este de inteles.

Deci, ce s-a intamplat in aceasta poveste?
„Consultantul SEO” din aceasta poveste este un exemplu de scenariu defavorabil atunci cand vine vorba de angajarea unui „expert” in . Ei au promis ceva care in realitate nu este atat de greu de realizat, dar adauga foarte putina valoare reala unei prezente digitale a companiilor. Asta reprezentand – obtinerea unui clasament pe Google cu numele companiei.

Acesta este unul dintre cele mai obisnuite lucruri pe care le aud de la antreprenorii sau companiile care vor sa inceapa optimizarea SEO a afacerii lor si afirma urmatoarele: „Cand oamenii cauta *numele meu de companie*, vreau ca site-ul meu sa fie pe prima pagina Google”.

Un bun va va opri in acest moment si va va spune – daca oamenii cauta numele afacerii dvs., atunci ei stiu deja cine sunteti si nu aveti nevoie sa petreceti timp inutil sau sa investiti bani pentru a incerca sa ajungeti vizibili in cautarile lor online.

Si lucrurile se pot inrautati…
Exemplul de mai sus este de fapt cineva care profita de un proprietar de afacere care nu este familiarizat cu acest otpimizarea SEO (De ce ar fi ei? Nu sunt expert digital!). Exista si mai multe practici asemanatoare atunci cand vine vorba de SEO… practici care nu sunt doar o risipa de timp si bani, dar asta poate fi descurajanta pentru afacerea dvs. si implicit pentru prezenta afacerii dvs. online.

In mod specific vorbesc despre practicile SEO de tip „Black-SEO„, care sunt contra orientarilor Google privind cele mai bune practici .
Lucruri precum retele de linkuri, text ascuns, cloaking sau redirectionari mascate… care, daca sunt descoperite de algoritmul Google, vor duce la declasarea site-ului tau in Google, iar pentru tine inseamna o pierdere de trafic si, prin urmare, o pierdere a veniturilor…

Mai putin decat te asteptai.

Acum sa prezentam motivul pentru care NU ar trebui sa angajezi un
Un sau o agentie SEO prin definitie este stimulata sa se concentreze pe obtinerea cresterii organice a site-ului dvs.  in clasamentul Google, prin orice mijloace necesare.

Nu sunt stimulati (de obicei) pentru a va asigura ca restul prezentei dvs. online functioneaza pentru dvs.,  adaugand valoare brandului dvs.

Nu este vina SEO! Facut bine, SEO poate fi o modalitate foarte eficienta de a obtine mai mult trafic pe site-ul dvs. si, sincer, exista cativa experti SEO excelenti acolo care merita angajati (in ciuda faptului ca articolul este incurcat cu atentie).

Dar.

SEO in sine este doar un element al ceea ce ar trebui sa constituie o strategie de buna si, desi rezultatul SEO-ului bun este o crestere a traficului organic (mai exact: gratuit) si a unor noi vizitatori catre site-ul dvs., realitatea este ca poate lua o multime de timp si de bani pentru ca site-ul web al dvs. sa creasca in clasament foarte mult.

Ce ar trebui sa faceti in acest caz?
Intrebare mare.

Iata ce fac pentru clientii mei.

Pasul 1: Construiti-va prezenta digitala prin alegerea celor mai adecvate platforme digitale pentru afacerea dvs. Cel evident este un site web, dar apoi exista profile de social media, directoare de afaceri locale si instrumente Google.

Pasul 2: Optimizati modul in care aceste platforme functioneaza impreuna si modul in care clientii iai fac prezenta prin intermediul acestora. Odata ce totul functioneaza impreuna pentru a crea o prezentare adecvata pentru clienti si publicati in mod constant un continut bun, relevant, si avand interactiuni de calitate cu acestia si implicare online, increderea si autoritatea site-ului web al dvs. incepe sa se creasca.

Pasul 3: valorificati prezenta online solida, conducand un trafic mai mare la aceasta prin Publicitate platita, Google AdWords si Email-Marketing. Aceasta este partea in care puteti incepe sa cresteti increderea afacerii dvs. online, sa creati continut consistent si previzibil si sa va bucurati cu adevarat de puterea marketingului online.

Asa deci…

Daca nu ati rezolvat asta pana acum, voi clarifica aceasta situatie.

Ceea ce spun este:

Nu angaja un

Lucreaza cu mine in schimb.

Luati legatura cu mine chiar acum pentru a afla cum va pot ajuta sa creati si sa optimizati o prezenta online care va va ajuta sa cresteti organic vizibilitatea afacerii dvs.

Contacteaza-ma acum

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!