Noutati, Social Media, Strategii Online

Cum sa creezi un Engagement bun pe Facebook in 2019




Iată trei lucruri pe care trebuie să le știi pentru a-ți dezvolta mai bine engagement-ul pe Facebook în 2019.

În fiecare an, sute de sfaturi sunt distribuite cu privire la modul de a reuși să fiți vizibil pe Facebook. BuzzSumo a efectuat un studiu în care au fost analizate peste 777 de milioane de postări din anul trecut, iar pe baza rezultatelor studiului, iată trei dintre cei mai importanți factori de luat în considerare în strategia de postare pe Facebook.

 
1. Ce tip de conținut are mai mult succes pe Facebook?

Din postările studiate, conținutul video a fost cel mai de succes. Videoclipurile au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani, iar implicarea lor depășește alte formate cu 59%. Dacă nu lucrați cu video, ar trebui să schimbați acest lucru și să începeți să vă concentrați asupra acestuia.

Videoclipurile pot fi publicate ca postări, dar pot fi incluse și în Facebook Watch și Stories , precum și în Facebook Live.

Expertul de marketing pe Facebook, Mari Smith , spune că „Creșterea implicării nu înseamnă să postezi mai multe postări pe Facebook, ci să încerci să obții mai mult contact și implicare. Uneori mai puțin este mai bine să se afișeze și să se concentreze pe ROI-ul fiecărei postări. 
Combinați conținutul astfel încât să aveți 70% videoclipuri, 20% postări de imagini și 10% postări de link-uri. „

 
2. Care este cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook?

Nu există un răspuns clar la această întrebare sau vreo regulă pe care toată lumea o poate urma tot timpul, dar cel mai bun moment pentru publicare variază în funcție de cont sau de tipul de activitate, regiunea și țara în care acționați, comportamentul fanilor dvs. , și mulți alți factori.

Cu toate acestea, rezultatele studiului lui BuzzSumo au arătat că cel mai bun timp pentru a fi între orele 21 și 11 pm, iar zilele care aduc cel mai mult angajament în postări vor fi sâmbătă și duminică.

Ca întotdeauna, luați aceste informații cu un sfat, explorați-vă propriile date și urmați modelele de comportament ale audienței.

3. Cât timp ar trebui să fie postările pe Facebook?

Studiul lui BuzzSumo a arătat că postările mai scurte de aproximativ 50 de caractere și videoclipuri de 3-5 minute au avut mai mult succes.

Ultimul sfat important este să fii constant și inspirat în cercetare și să te educi în continuare legat de schimbările survenite pe viitor. 
Social media este în continuă evoluție și ar trebui să țineți cont întotdeauna de rezultatele statisticilor, obiectivelor și a pieței dvs.


Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!