Cu țările din întreaga lume care impun restricții pentru a combate focarul de coronavirus, întreprinderile mici se întreabă ce să facă în continuare. Pe de o parte, doriți să continuați tranzacțiile actuale cât mai mult posibil, dar pe de altă parte, sănătatea dvs. și a forței de muncă este prioritatea dvs. Dacă sunteți îngrijorat de implicațiile unei închideri temporare pentru afacerea dvs., iată opt pași pe care îi puteți face pentru a vă ajuta să vă protejați compania acum.

8 pași puteți face acum pentru a vă proteja afacerea

Cu toții ne confruntăm cu incertitudinea în acest moment – indiferent dacă suntem angajați independenți, proprietari de afaceri, părinți care stau acasă sau lucrează cu normă întreagă. Așa că fiți sinceri cu clienții dvs. și spuneți-le ce acțiuni pot întreprinde în prealabil.

  • Fii deschis și sincer cu clienții tăi

  • Lucrați de acasă sau luați în serios precauțiile cu privire la locul de muncă

  • Află cum te poate ajuta guvernul

  • Actualizați-vă pagina Compania mea pe Google

  • Mutați vânzările într-un magazin online

  • Faceți donații prin intermediul site-ului dvs. web

  • Continuați să postați pe rețelele de socializare

  • Înregistrați-vă cu furnizorii dvs.

Fii deschis și sincer cu clienții tăi

Fiți sinceri cu clienții dvs. și spuneți-le ce acțiuni pot întreprinde în prealabil.
Închideți temporar, treceți la livrările „door to door” sau operați in timpul orelelor cu program limitat? Adăugarea unei secțiuni de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web este cea mai simplă modalitate de a oferi clienților informațiile de care au nevoie.

Lucrați de acasă sau luați în serios precauțiile cu privire la locul de muncă

În aproape toate țările afectate, sfatul este să lucrați de acasă dacă puteți. Dacă obișnuiești să mergi în magazinul tău, la birou sau restaurant în fiecare zi, atunci acest lucru se poate percepe ciudat la început.
Dar știați că 86% dintre oameni se simt mai puțin stresați muncind de la distanță (conform FlexJobs)? Începeți cu ghidul nostru despre cum să lucrați eficient de acasă . (va urma…)

Nu toată lumea poate lucra de acasă. Dar, în afară de aplicarea practicilor stricte de igienă (păstrarea unei distanțe sigure de ceilalți, spălarea periodică a mâinilor și dezinfectarea zonelor și echipamentelor comune), căutați modalități de a vă menține contactul social la minim.
Ai putea să înveți cursuri de yoga online folosind o aplicație precum Zoom sau Google Hangouts? Sau să oferiți un serviciu de livrare la ușă în toată zona dvs. locală, în loc să aveți clienții în magazin? Dacă nu sunteți sigur ce puteți face, cereți clienților informațiile lor pe rețelele de socializare. Vă vor spune rapid ce vor și cum ar fi dispuși să plătească.

Află cum te poate ajuta guvernul

În întreaga lume, autoritățile pun deja măsuri pentru a facilita impactul economic al COVID-19. Acestea variază de la scheme de împrumut pentru întreprinderile mici până la ajutorarea angajatorilor pentru a-și revendica remunerațiile în caz de boală.

Marea Britanie a anunțat planuri de a oferi diferite subvenții, scheme de împrumuturi, rate reduse ale afacerilor și scutire legală de salariu pentru IMM-uri. Întreprinderile britanice pot apela, de asemenea, la linia de telefonie HMRC Coronavirus la 03000 456 3565, dacă sunt îngrijorați de plata impozitelor. În SUA, multe orașe încep sa ofere fonduri pentru a sprijini întreprinderile afectate, cum ar fi Boston Arts Relief Fund , în timp ce guvernul australian are o serie de strategii în vigoare, de la stimulente pentru investiții în afaceri până la asistența fluxurilor de numerar pentru angajatori. Măsurile din Noua Zeelandă includ subvenții salariale pentru întreprinderile mici cu angajați și sprijin financiar pentru persoanele care se autoizolează.

Consultați site-ul dvs. local sau de stat local pentru a afla ce este disponibil în zona dvs.

Actualizați-vă pagina Compania mea pe Google

Dacă nu aveți încă unul, acordați un moment pentru a revendica înregistrarea companiei dvs. pe Google Business . Este gratuit și va ajuta clienții să vă găsească afacerea online.

Dacă aveți o pagină Compania mea pe Google, conectați-vă la contul dvs. și veți vedea o nouă opțiune pe pagina principală numită „Coronavirus (COVID-19)”. Urmați linkul și veți ajunge la o pagină în care puteți face modificări sugerate cu referintă la informațiile dvs. despre afacere, cum ar fi actualizarea programului de lucru, adăugarea serviciilor suplimentare pe care le oferiți clienților dvs. sau comunității locale, sau informarea acestora despre întârzierile la programul normal de lucru.

 

Mutați vânzările într-un magazin online

Vânzarea online nu a fost niciodată mai ușoară, iar acum este momentul perfect pentru a deschide un magazin online pentru a vă oferi un flux suplimentar de venituri. În funcție de țara dvs., serviciile poștale și curierii disponibili, ar putea să funcționeze, în caz contrar, multe companii încep să ofere „livrări la ușă”. Acest lucru se întâmplă atunci când proprietarul afacerii aruncă coletul la ușă, iar clientul îl preia de acolo, deci nu este contactat. Aceasta este, de asemenea, o modalitate excelentă de a ajuta persoanele mai vulnerabile din comunitatea dvs. să primească bunurile de care au nevoie.

În plus față de politica de rambursare, luați în considerare posibilitatea de a oferi clienților opțiunea de a primi un card cadou sau un voucher în locul returnării banilor. Desigur, trebuie să vă onorați în continuare politica de rambursare, dar dacă explicați modul în care aceste alternative vă vor ajuta afacerea, puteți fi surprins de câți clienți aleg să vă sprijine în acest demers.

 

Faceți donații prin intermediul site-ului dvs. web

Ne plac afacerile locale – și nu suntem singurii! Dacă ești o afacere locală, șansele sunt să fii important pentru comunitatea ta. Adăugați un buton de donație pe site-ul dvs. web și oferiți-le șansa antreprenorilor de a vă sprijini afacerea acum, astfel încât să le puteți susține în viitor.

Continuați sa postați pe rețelele de socializare

Majoritatea firmelor folosesc platforme sociale precum Facebook, Twitter și Instagram pentru a-și promova produsele și pentru a interacționa cu clienții. În mod normal, sunt un lux sau chiar o distracție, dar tot mai mulți oameni care lucrează sau se izolează de acasă constată faptul că aceste platforme pot fi o „linie de viață” care oferă o legătură vitală către lumea exterioară. Chiar dacă sunteți forțat să încetați tranzacționarea temporar, nu încetați să postați!
Folosiți-vă profilurile pentru a demonstra solidaritate și a păstra legătura cu clienții dvs. astfel încat să aveți o relație și mai puternică cu aceștia atunci când lucrurile vor reveni la normal.

Înregistrați-vă cu furnizorii dvs.

Majoritatea firmelor folosesc platforme sociale precum Facebook, Twitter și Instagram pentru a-și promova produsele și pentru a interacționa cu clienții. În mod normal, sunt un lux sau chiar o distracție, dar tot mai mulți oameni care lucrează sau se izolează de acasă constată faptul că aceste platforme pot fi o „linie de viață” care oferă o legătură vitală către lumea exterioară. Chiar dacă sunteți forțat să încetați tranzacționarea temporar, nu încetați să postați!
Folosiți-vă profilurile pentru a demonstra solidaritate și a păstra legătura cu clienții dvs. astfel încat să aveți o relație și mai puternică cu aceștia atunci când lucrurile vor reveni la normal.

Daca doriti o Analiza SEO gratuita a stadiului afacerii dvs. in mediul online va rugam sa completati formularul de mai jos iar in maxim 24 ore veti primi un raport pentru salvarea afacerii dvs. de la disparitia vizibilitatii sale online. Link: https://agentpromovator.ro/audit-seo-gratuit/