Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Ar trebui sa angajez un consultant SEO Local sau sa fac asta singur?

 

Google News

Inainte de a vorbi despre angajarea unui consultant SEO local, sa acoperim elementele de baza ale serviciului SEO local. Ce este si ce poate face pentru afacerea dvs.? In termeni simpli, SEO local inseamna a ajuta clientii sa-si gaseasca afacerea locala prin intermediul motoarelor de cautare. SEO local este cel mai important pentru companiile cu locatii fizice (cum ar fi un magazin sau un service auto de cartier) sau servicii face-to-face (cum ar fi un instalator, un electrician, un zugrav etc.). Aceste companii trebuie sa ajunga la clienti aflati intr-o zona geografica. SEO local inseamna a oferi companiei dvs. cea mai mare sansa posibila de a se clasa pe primul loc in rezultatele cautarii online la nivel local. Mai mult, este foarte important sa faceti acest lucru atunci cand cineva din zona dvs. locala cauta online produsul sau serviciul dvs.

Acestea fiind spuse, consultantul SEO local potrivit va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea la nivel local; cel gresit va poate costa foarte multi bani.

 

Consultant Seo

consultant seo

Potrivit HubSpot, 18% din cautarile mobile locale conduc la o vanzare in decurs de o zi – aceste oferte fiind realizabile, singura intrebare este daca afacerea dvs. va fi pregatita pentru acest aspect.

Clientul de astazi este mereu in miscare, cautand pe telefon un loc unde sa manance sau sa cumpere, apoi merge imediat acolo. Doar cateva rezultate apar pe un telefon mobil si doriti sa fiti unul dintre ele.

Ca sa nu mai vorbim de rezultatele cautarii locale care sunt vizate si in timp util. Dupa cum am spus, clientul de astazi cauta o companie in apropierea zonei lui, pe care sa o foloseasca chiar in acel moment. Daca sunteti unul dintre cei cu cele mai putine rezultate la nivel local, rata de conversie va fi tot mai ridicata. Nici o alta strategie de marketing nu te pune in fata unui client care ti-a cerut deja serviciile si se afla in apropiere, gata sa apeleze la serviciile tale in acel moment.

In cele din urma, clientii de astazi se asteapta sa fiti disponibil prin cautare locala. Spuneti ca cineva cauta ,,Service Auto Multimarca” pe baza recomandarii unui prieten. Motorul de cautare va presupune ca doriti rezultate localizate si va cauta in locuri din apropiere cu acest nume. Daca afacerea dvs. nu este optimizata pentru cautarile locale, este posibil ca motorul de cautare sa nu va gaseasca. Acum potentialului dvs. client ii este prezentat o lista de service-uri auto in mod aleatoriu si ati pierdut astfel credibilitatea pentru ca nu ati fost usor de gasit.

 

Cum functioneaza SEO local?

SEO local intra in joc in doua scenarii de baza. In primul rand, atunci cand cineva cauta ceva de genul ,,pizza”, majoritatea motoarelor de cautare presupun automat ca utilizatorul doreste rezultate locale si va returna rezultate cu localurile de pizza locale in functie de locatia persoanei respective. In al doi-lea rand, cand cineva specifica o locatie intr-o cautare, cum ar fi ,,cel mai bun avocat in Dorobanti”, motorul de cautare va returna rezultatele locale pentru Cabinete de Avocatura, Avocat de Drept Civil Dorobanti, pe baza termenilor de cautare.

Dar cum alege motorul de cautare ce companii sa afiseze? Ca orice strategie SEO, este important sa ne amintim ca motoarele de cautare vor sa arate clientilor lor cele mai bune rezultate posibile. Motoarele de cautare doresc sa va gaseasca daca sunteti o afacere locala care ofera un serviciu de care au nevoie clientii. Sarcina ta este de a le facilita cat mai usor gasirea si validarea existentei tale la nivel local.

Mai intai, va trebui sa va definiti NAT-ul: Nume, Adresa, Telefon (NAT). Coerenta este esentiala pe masura ce va cresteti prezenta pe web, deoarece potrivirile exacte va sporesc legitimitatea afacerii. Daca compania dvs. este denumita ,,Piese auto Florin” in unele locuri si ,,Piese auto si reparatii Florin” in alte locuri, Google va prezenta ca rezultate doua afaceri complet diferite. Decideti un nume principal, o adresa postala standard si un numar de telefon al companiei. Apoi foloseste-l peste tot. Cel mai bine este sa aveti aceste informatii pe fiecare pagina a site-ului dvs. web, adesea prin includerea acestora in subsolul paginii web.

Motoare de Cautare si Retele Sociale
Listari Locale ale motorului de cautare

Daca nu ati facut-o deja, va trebui sa revendicati sau sa stabiliti inregistrarile dvs. cu motorul de cautare locala incepand cu Compania mea pe Google. Este esential sa distingem diferenta ca Google si Bing sunt motoare de cautare puternice sau portaluri de socializare, nu simple citari, si necesita o ingrijire speciala.

Pagini de Afaceri in Retelele Sociale

Acelasi lucru este valabil si pentru site-urile de socializare precum Facebook, YouTube, Google +, Twitter, Instagram si LinkedIn. Oamenii viziteaza aceste site-uri in fiecare zi pentru a comunica si a pastra legatura cu cei care sunt importanti pentru ei. Veti dori sa aveti o prezenta in social media pentru a va clasa vizibil in cautarea locala. Doar Facebook are 2 miliarde de utilizatori activi lunar. Prin urmare, a avea pagini de social media sunt arme critice in arsenalul dvs. local de marketing si veti dori sa le mentineti actualizate si optimizate periodic.

Recenzii online si Site-uri de Specialitate

Incepeti cu Pagini Aurii! Asteptati, nu este cumva Pagini Aurii doar pentru a gasi restaurante bune? Raspunsul din pacate este negativ! Pagini Aurii s-a extins in aproape toate domeniile de activitate, inclusiv in vanzarea de locuinte, asa ca nu veti dori sa il ignorati. Cel mai important motiv pentru Pagini Aurii este ca au o relatie exclusiva cu Google si Bursa.ro pentru a afisa listari de companii si recenzii in rezultatele cautarii locale.

Daca va aflati in industria imobiliara, veti dori sa cititi articolul nostru: Cele mai bune 5 practici in social media pentru agentii imobiliari. Apoi creati un calendar social media, familiarizati-va si publicati-va informatiile pe Imobiliare.ro, LinkedIn si Olx sau alte site-uri de specialitate. Aceste site-uri web sunt similare cu Pagini Aurii pentru industria imobiliara si aveti sanse mai mari de a fi descoperiti pentru proiecte atunci cand mai multe site-uri care va afiseaza informatiile.

In rezumat, veti dori sa incarcati site-urile web de directoare web cu informatii cat mai exacte posibil, inclusiv NAT-ul dvs. Incarcati imagini de inalta rezolutie, orele de functionare si incurajati clientii sa lase recenzii. Cu cat sunt mai complete si mai robuste vor fi profilurile dvs. in retelele sociale si motoarele de cautare, cu atat mai legitima este afacerea dvs. in algoritmii de cautare. Dupa aceea, veti dori sa mariti numarul de referinte la compania dvs. in mediul online – acestea fiind denumite: citari.

 

Ce sunt Citarile?

O citare este o referinta la NAT-ul companiei dvs. pe un alt site web. Obtineti un vot de incredere de fiecare data cand compania dvs. prezinta o referinta exacta cu acelasi NAT. Fiecare intrare va valideaza locatia si informatiile de contact. Astfel, cu cat aveti mai multe referinte, cu atat veti fi clasat mai bine in rezultatele motorului de cautare local.

Citatele se incadreaza in cateva categorii: directoare de afaceri online, mentiuni in social media, inregistrari publice si mentiuni pe alte site-uri web de afaceri. Aceste citari includ furnizorii dvs. sau site-urile partenerilor de afaceri. Cel mai popular tip este directorul de afaceri online, deoarece este extrem de popular in online. SEO local implica contributia informatiilor dvs. si efectuarea de corectii atunci cand acestea nu corespund NAT-ul dvs. Exemple de directoare online sunt Federal.ro, Director-Web.ro, TopDirector.ro, TopSiteuri.ro ofera o lista cuprinzatoare a directoarelor locale romanesti.

 

Trebuie sa va remediati citarile?

Inainte de a merge mai departe, acordati-va un minut pentru a verifica starea citarilor dvs. de afaceri locale in peste 90 de directoare web romanesti cu scanarea noastra SEO locala gratuita.

 

Cum va puteti creste citatele?
Fa-o singur!

Introducerea informatiilor dvs. in zeci de directoare web necesita mult timp si este o munca repetitiva. Puteti decide ca timpul dvs. este mai bine petrecut in alta parte si sa externalizati o parte din acest loc de munca catre o firma de consultanta. Exista avantaje si dezavantaje in ceea ce priveste utilizarea unei companii externe si multe dintre care sa alegi varianta corecta. Sa discutam mai intai avantajele gestionarii citatelor fata de obtinerea ajutorului. Apoi vom acoperi ceea ce trebuie sa stiti atunci cand selectati un consultant SEO local.

Obtineti ajutor de la un Consultant SEO Local

Daca faceti deja citarile, posibil sa nu aveti costul suplimentar al platii unei consultari SEO locale. Va puteti concentra asupra companiei dvs. si asigurati-va ca evitati sau corectati greselile, cum ar fi listari duplicate sau informatii inexacte. De asemenea, puteti determina lista de directoare pe baza prioritatii dvs. Multe directoare necesita verificare manuala, cum ar fi o carte postala, un apel telefonic sau un mesaj text. Chiar si cu o firma externa, in calitate de proprietar al afacerii trebuie sa fiti implicati in acesti pasi. Daca sunteti pe cont propriu, aceste actiuni nu necesita nicio coordonare cu un alt grup.

Folosirea unui consultant SEO local va va economisi mult timp si energie. Acesti experti sunt specializati in SEO local. Prin urmare, cu un consultant de renume, ar trebui sa va asteptati ca acesta sa va imbunatateasca clasamentul online. Asigurati-va de faptul ca consultantul SEO local se va concentra pe gasirea si corectarea listarilor inexacte sau duplicate. Datele incorecte vor functiona impotriva clasamentului dvs. in rezultatele cautarii. Mai mult, serviciile de construire a citarilor au acces la agregatorii de date care ajuta procesul prin distribuirea datelor. Prin urmare, riscati sa fiti penalizati de catre Google in caz ca apar listari eronate. In general, externalizarea acestei lucrari va va permite sa va concentrati asupra afacerii dvs.

 

Cum sa angajezi cel mai bun Consultant SEO Local

Atunci cand alegeti un consultant SEO local, costul nu este singurul factor. Uita-te la palmaresul lui si la succesul proiectelor sale cu alti clienti. Aflati cat dureaza serviciile lor si cat de usor este sa lucrati cu ei. Asa cum am mentionat mai sus, va trebui sa fiti implicat in proces, indiferent de consecinte. Cunoasterea instrumentelor pe care compania le foloseste pentru construirea prezentei SEO locale este esentiala. In cele din urma, trebuie sa stiti ce fac, solicitati rapoarte lunare si cititi-le. Nu isi fac treaba daca fac o data analiza datelor la nivel local fara un rezultat palpabil si va factureaza pentru munca suplimentara. In acest caz e mai bine sa o faci singur.

Concluzie

Un consultant SEO local poate utiliza mai multe servicii de listare de citari, deoarece diferiti furnizori acopera diverse agregatoare de date si listari de directoare. Discutati cu alti proprietari de afaceri, cautati recenzii online si faceti-va calculele. Cand angajati un consultant SEO, il invitati sa ia parte la crearea prezentei dvs. online pe web.
Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.