Local SEO, SEO, Strategii Online

Clasament pe motoarele de cautare in 2018: Sfaturi SEO pentru brokeri



Acum este important ca oricand sa ramaneti la curent cu cele mai bune

SEO (Search Engine Optimization) este esential pentru companiile de brokeraj care doresc sa atraga mai multi clienti potentiali si clienti prin intermediul site-urilor web. Cu toate acestea, deoarece regulile SEO sunt in continua schimbare – datorita actualizarilor Google – este important sa ramaneti la curent cu cele mai bune . In acest articol veti citi despre cele mai bune metode pentru a va optimiza clasamentul in 2018.

Profitati la maximum de SEO local

SEO local este important pentru orice afacere care depinde de gasirea clientilor in zona imediata. Acest lucru se aplica companiilor care furnizeaza servicii utilizatorilor care le pot contacta direct sau chiar pot umbla prin zona lor de interes.

Sa zicem ca sunteti o firma de brokeraj din Londra, Marea Britanie. Vreti ca cei care introduc „Forex Trading in London” in motorul de cautare sa vada lista ta. Cu toate acestea, un cuvant cheie nu va fi suficient; va trebui sa mergeti dincolo de aceasta si sa va ganditi la alti termeni pe care oamenii din diferite regiuni le-ar putea folosi in cazul in care cauta serviciul dvs.

Cel mai important factor pentru SEO-ul local este „Google My Business„. Pentru ca Google sa va inscrie si sa clasificati site-ul dvs., este necesar sa completati toate informatiile relevante, cum ar fi numele companiei, adresa si numarul de telefon, si asigurati-va ca este corect.

Ganditi-va mai intai la mobil

Dezvoltarea mobila nu este o noua tendinta; aceasta creste doar in fiecare an. Google continua sa favorizeze site-urile care sunt prietenoase cu dispozitivele mobile si face lucrurile cu un pas mai departe in acest an, deoarece intentioneaza sa introduca un index de cautare mobila care prioritizeaza mobilul pe desktop. Este obligatoriu pentru intreprinderi sa se asigure ca toate paginile si functiile de pe site-urile lor sunt accesibile utilizatorilor de dispozitive mobile.

Solicitati recenzii ale clientilor

Comentariile clientilor sunt acum mai importante decat oricand. Acum este probabil ca oamenii sa caute recenzii, inainte de a incerca o afacere. Recenziile nu numai ca impresioneaza clientii potentiali, ci ajuta la imbunatatirea SEO-ului.

Este discutabil faptul ca daca Google utilizeaza oficial recenziile ca un factor de clasificare; totusi, nu se pune problema ca revizuirile vizibile fac ca un site sa se evidentieze in online. Daca afacerea dvs. are recenzii si concurentii dumneavoastra nu, cine credeti cadintre vizitatorii vor da primii click?

Nu fiti timid sa cereti clientilor sa scrie recenzii pentru afacerea dvs., daca aveti incredere in produsele/serviciile dvs. Indiferent daca o fac pe Google sau pe site-uri de revizuire a industriei, este o modalitate puternica de a va construi prezenta online. Cand obtineti comentarii pozitive, le includeti pe site-ul dvs. web, astfel incat vizitatorii sa vad ca aveti clienti satisfacuti.

Continuati sa va construiti prezenta sociala

Social media este o alta tendinta SEO in curs de desfasurare, care va continua sa creasca in 2018 si nu numai. Pe masura ce mai multi utilizatori de internet isi petrec timpul pe medii sociale precum Facebook, Twitter si alte platforme media sociale, continutul acestor site-uri este adesea clasat de motoarele de cautare.

O pagina Facebook sau un cont Twitter este benefica pentru aproape orice afacere; cu toate acestea, ele nu sunt singurele medii sociale acolo. Puteti gasi clientii dvs. si pe alte site-uri, cum ar fi: LinkedIn, SnapChat sau Instagram.

Intr-o alta nota, marketingul social media este util pentru partajarea de link-uri catre site-ul dvs. web, fotografii, videoclipuri si alte continuturi implicate. Cu toate acestea, retineti ca persoanele de pe site-urile de social media raspund la continut interesant, distractiv sau educational, mai bine decat prezentarile directe. Construind un „urmaritor” pe aceste site-uri, va va ajuta sa atrageti clienti potentiali si sa va angajati intr-un mod personal cu clientii existenti/potentiali.

Optimizati imaginile pentru cautarea vizuala

Popularitatea in crestere a continutului vizual este un alt factor care va conduce SEO in 2018. Google, Bing si Pinterest au deja motoare de cautare vizuala, care vor deveni mai sofisticate in scurt timp. Google a introdus recent Lens, o functie de cautare vizuala pentru telefoanele Pixel; un semn clar ca acest tip de tehnologie urmeaza sa devina mainstream.

Cresterea cautarii vizuale este doar un motiv pentru a utiliza imagini originale si de inalta calitate pe site-ul dvs. web. Un site atragator de vizibilitate, desigur, este o modalitate de a creste implicarea vizitatorilor si de a va imbunatati SEO. De asemenea, puteti optimiza imaginile pentru motoarele de cautare conventionale prin adaugarea de etichete relevante.

Pastrati (sau incepeti) blogging-ul

Blogging-ul este o strategie SEO extrem de puternica pe care multe companii o ignora deoarece nu sunt constiente de toate beneficiile. De fapt, postarile pe blog va ajuta sa va stabiliti expertiza in domeniu. De asemenea, ajuta la optimizarea motorului de cautare, daca alegeti subiecte pe care publicul dvs. le cauta.

Fiecare noua postare pe blog ofera mai multe subiecte si cuvinte cheie pentru indexarea motoarelor de cautare. Blogging-ul este o strategie care devine mai puternica in timp, pe masura ce creati posturi mai utile si cu cuvinte cheie bogate. Blogging-ul este o strategie SEO mereu verde care nu isi pierde niciodata puterea.

Pregatiti-va de cautarea vocala

Aceasta este o tendinta care se suprapune cu cateva alte puncte deja acoperite: SEO mobil si local. De exemplu, atunci cand oamenii se deplaseaza in jurul cautarii unei afaceri locale, este convenabil ca ei sa vorbeasca in interogari pe dispozitivele mobile.

Atat indivizii cat si intreprinderile folosesc dispozitive precum Amazon Echo si Google Home pentru tot mai multe sarcini, oamenii se obisnuiesc sa caute si sa dea comenzi vocale.

Un factor care trebuie pastrat in minte in ceea ce priveste cautarea vocala este ca oamenii care vorbesc cu voce tare tind sa utilizeze propozitii complete, mai degraba decat cuvintele cheie utilizate in mod traditional in SEO. Daca doriti sa optimizati site-ul dvs. pentru cautarea vocala, cuvintele cheie cu coada lunga si vorbirea naturala sunt cele mai bune optiuni.

Fiti informat despre SEO

Cele de mai sus sunt cateva dintre cele mai importante consideratii pentru SEO in 2018. Asigurati-va ca ramaneti la curent cu ultimele tendinte si stiri in SEO, astfel incat sunteti constienti de orice evolutii importante. Investitia in SEO face ca SEO sa aiba un sens bun in afaceri. Inchiriati un consultant marketing online sau gasiti o agentie de incredere pentru a va ocupa de aceste sarcini. Optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de cautare este inca una dintre cele mai bune modalitati de a va dezvolta afacerea.




Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!