Noutati, Web

De ce trec în cele din urmă de la Chrome la Brave



Brave este rapid, sigur și un browser criptocurrency (pentru marketing și fixarea modelului de anunț al browserului). Încearcă să remedieze internetul așa cum știm astăzi, prin îmbunătățirea modelului de reclamă. Știind despre asta în urmă cu câteva luni, am amânat trecerea la Brave pentru lipsa suportului pentru extensii. Acum au început să susțină extensiile de tip chrome și de aceea schimb.


Versiunea lungă

Lucrul cu instrumentele este că, după ce alegi unul și te obișnuiești cu el, este foarte dificil să îl înlocuiești. Acest lucru este adevărat chiar dacă noua alternativă este mult mai bună decât cea veche. Cu ritmul rapid de dezvoltare de astăzi, există o concurență dură și o luptă strânsă de cele mai multe ori. Cu versiunile beta și lansările săptămânale, este prea impozabil să comparăm în mod regulat punctele forte ale instrumentelor. Când a fost ultima dată când ai considerat chiar un browser alternativ? Comparați cele mai recente caracteristici ale browserului popular în fiecare lună? cel puțin o dată în fiecare trimestru? Ce zici la fiecare șase luni? Ei bine, da. Nu multe persoane o fac. Nici eu n-am făcut-o. Este foarte rar să ne întoarcem la început pentru a trece în revistă și a decide ce instrumente să folosim în mod regulat. Este prea mult de lucru. Deci, luăm decizia și rămânem la ea până când suntem obligați să ne schimbăm. Știm că acest lucru nu este ideal, dar așa suntem cu toții, cred. Spun toate acestea pentru că, în ciuda tuturor acestor lucruri, trec la Brave și s-ar putea să faci la fel când vei afla motivele;)

Cine este în spatele Brave

Am auzit prima dată despre acest proiect în urmă cu aproape un an. Am fost curios de acest proiect, deoarece a fost co-fondat de Brendan Eich. Este cunoscut drept creatorul omniprezentului limbaj de programare Javascript. El a fost, de asemenea, co-fondator al Mozilla, organizația din spatele browserului Firefox open-source. În plus față de Brendan Eich, echipa are câteva nume grozave, fiecare dintre ei fiind un pro-element într-o caracteristică critică a proiectului. Accesați https://basicattentiontoken.org/about/ pentru detalii și odată ce ați terminat de citit veți ști ce vreau să spun.

 

Cu un line-up atât de grozav, oamenii vor lua cu siguranță nota când echipa vorbește. De fapt, ei au folosit acest lucru destul de eficient.

Caracteristici ale browserului

Dacă ar trebui să pun la dispoziție funcțiile acestui browser în ordinea în care îmi place cel mai mult, ar fi:

  1. Căutați mai repede
  2. Protejează-ți confidențialitatea – blochează trackerele.
  3. Httpseverywhere.
  4. Integrare TOR.
  5. Blocați anunțurile în mod implicit.
  6. Fixarea modelului de reclamă – plătiți editorii preferați.
  7. Marketing
  8. Suport pentru extensiile Chrome.

Căutați mai repede

Site-ul lor susține că browserul este de până la 2 ori mai rapid pe desktop și de până la 8 ori mai rapid pe mobil. Încă nu mi-am facut o impresie finală, dar chiar și în timpul utilizării normale am putut vedea că browserul este mult mai rapid în comparație cu alte browsere. Timpul de pornire a browserului este, de asemenea, foarte mic. Personal acest lucru este critic pentru mine. Cu câțiva ani în urmă, deși mi-a plăcut orice altceva în legătură cu Firefox, nu m-am mutat la el, întrucât obișnuia să încarce foarte mult.

Protejează-ți confidențialitatea – blochează trackerele

Folosesc acest browser de doar câteva minute și deja văd că a blocat 129 de trackere. Am fost într-adevăr orbit de faptul că erau atât de mulți urmăritori care mă urmăresc pe fiecare site popular pe care îl vizitez. Sunt puțin mai încrezător acum că datele și datele mele personale nu vor fi vândute marketerilor fără acordul meu. Brave a făcut o treabă bună să țină evidența acestor numere și să le arate vizual pe browser. Acest lucru va crește cu siguranță conștientizarea.

Https peste tot

Acesta este mai degrabă un nume greșit. Am crezut că acest lucru va converti automat toate site-urile http în site-uri https. Aceasta este crearea unui canal sigur din mers. Cât de naiv am fost: P Dacă certificatul nu este instalat pe server și site-ul nu a activat https, nu cred că pot face mult browser-ul. Dar se pare că nu sunt singurul în timp ce am citit câteva discuții cu privire la acest lucru, în cazul în care oamenii au presupus că „https upgrade-uri” va crea canale sigure. Dar arată că înseamnă redirecții doar atunci când versiunea https este disponibilă.

Actualizări https înseamnă, site-uri și hyperlink-uri, care sunt legate de http: // și dacă este disponibil un echivalent https: // site … browserul Brave, schimbă automat aceste legături la https: // echivalente, pentru a preveni urmărirea etc.

Cred că Brave browser ar trebui să reformuleze acest lucru, deoarece poate fi înșelător. Dacă încă nu ați decis să folosiți Brave, puteți utiliza extensia httpseverywhere . După ce mi-am dat seama ce „httpseverywhere” nu mai este o caracteristică criminală, am crezut că este. Dar o las aici în această poziție, deoarece mulți oameni ar putea să o înțeleagă greșit așa cum am făcut-o eu.

Integrare TOR

Deși am citit de câteva ori despre TOR, nu am găsit niciodată cu adevărat nevoia de a-l folosi. Deși acesta este unul dintre motive, celălalt este că sunt leneș. Dar se pare că Brave simplifică utilizarea TOR.

Când deschideți o nouă filă privată, Brave arată acest mesaj. Acum puteți începe să utilizați TOR cu un browser privat. Nu este minunat?

 

Puteți începe o nouă filă privată cu TOR, făcând un click dreapta pe pictograma nouă filă în oricare dintre filele existente.

 

Documentația nu este clară cu privire la modul de deschidere a unei „file private noi cu Tor”. Cred că Brave ar trebui să schimbe mesajul de pe primul ecran, astfel încât oamenii să aibă instrucțiuni clare despre utilizarea acestei funcții.

Blochează în mod implicit anunțurile

Nu am folosit niciodată blocaje publicitare până de curând. După ce am gestionat câteva site-uri web în trecut, îmi dau seama de problemele editorilor. Dacă majoritatea utilizatorilor încep să folosească „blocanți publicitari”, editorii vor trebui să găsească surse alternative de venit. Întrucât nu existau niciunul, nu am simțit niciodată sa utilizez blocante de anunțuri. Dar acum Brave iese cu o soluție foarte bună pentru această problemă, despre care vom discuta mai târziu.

Cu toate acestea, în timp ce parcurgem pagina de descărcare Brave, am dat de o nouă informație care a fost surprinzătoare. Nu ne dăm seama niciodată că s-ar putea să plătim o cantitate substanțială ISP-urilor pentru descărcarea de reclame și trackere pe care nu le dorim. Prin urmare, am fost surprins în mod natural să aflu cifrele reale. Brave susține că este de 276 USD pentru un an.

Utilizatorul mediu de browser mobil plătește până la 23 de dolari pe lună pentru taxele de date pentru a descărca reclame și trackere – adică 276 USD pe an. Brave blochează reclame și trackere, astfel încât să nu plătiți pentru ele.

Acum, că Brave are un model alternativ de venituri, cred că putem începe în siguranță utilizarea „Dezactivați anunțurile și urmărirea”.

Sincronizare

Puteți obține cu totul altceva, dar dacă timpul dvs. este greșit, nu puteți face nimic. Cu toții știm despre multe dintre proiectele noastre preferate, care au reușit cu totul, dar nu au reușit să adopte în masă doar pentru că au fost înainte de timp sau au întârziat. Deci, sincronizarea este foarte critică.

Cred că Brave intră pe piețe la momentul potrivit. În continuare, sunt câteva motive pentru care cred că calendarul este corect.

  1. Facebook vinde date personale – http://fortune.com/2018/04/10/facebook-cambridge-analytica-what-happened/
  2. Google s-ar putea confrunta cu amenda record în cazul monopolului Android – https://economictimes.indiatimes.com/news/international/business/google-might-face-record-fine-in-android-monopoly-case/articleshow/64998072.cms
  3. 50 de milioane de conturi Facebook ar putea fi compromise – https://www.cnbc.com/2018/10/02/facebooks-muddy-account-breach-response-could-be-the-new-norm.html
  4. Time Berners Lee începe Solid – Un web în care utilizatorii au control complet asupra datelor lor. https://medium.com/@timberners_lee/one-small-step-for-the-web-87f92217d085
  5. Blockchain și Cryptocurrencies sunt aici pentru a rămâne (Brave le folosește. Citiți în secțiunile următoare de mai jos) – https://www.finpipe.com/why-blockchain-is-here-to-stay-2/

Model de venituri

Publicitatea digitală este spartă și publicarea online moare lent. Acestea sunt interrelaționate și una nu poate fi remediată fără a repara una pe cealaltă. În spusele fondatorilor Brave „Este o piață plină de intermediari și fraudatori, rănind utilizatorii, editorii și agenții de publicitate.”

Token-ul de atenție de bază (BAT) a fost dezvoltat pentru a aborda acest lucru. BAT, un jeton ERC20 construit pe Ethereum , va fi simbolul utilității într-o nouă platformă de publicitate digitală, descentralizată, open source și eficientă bazată pe blockchain.
În ecosistem, agenții de publicitate vor oferi editorilor BAT-uri bazate pe atenția măsurată a utilizatorilor. Utilizatorii vor primi, de asemenea, unele BAT pentru participare. Le pot dona înapoi editorilor sau le pot folosi pe platformă.
Acest sistem transparent păstrează datele utilizatorului în timp ce furnizează anunțuri mai puține, dar mai relevante. Editorii înregistrează mai puține fraude în timp ce își cresc procentul de recompense. Iar agenții de publicitate obțin raportări și performanțe mai bune.

Următoarea împărțire a veniturilor pare să fie suficient de corectă și arată că ia în considerare interesul tuturor.

 

Partea cea mai bună este că Brave nu forțează nimic utilizatorilor. Pe baza preferințelor dvs. puteți alege oricare dintre opțiunile de mai jos.

 

Este dezolant să vezi că Brendan și echipa nu au de gând să lichideze jetonul care este finanțat privat. Acest lucru arată angajamentul lui în produs pe termen lung. Nu toată lumea poate avea acest lux. Dar, cu siguranță, crește încrederea pentru a ști că gândesc pe termen lung. Vizitatorii online vor lua timp pentru adopție, iar buzunarele adânci vă vor ajuta 🙂

 

Marketing

„Cel mai bine vizionat cu Chrome sau Firefox.”

Cu toții am văzut următorul mesaj pe diverse site-uri web acum câțiva ani. Dezvoltatorilor le-au plăcut aceste browsere, deoarece a fost mai ușor să codeze front end-urile site-urilor pentru aceste browsere. Desigur, majoritatea site-urilor web au început să promoveze aceste browsere.

Dar asocierea lor cu browserele s-au încheiat destul de mult de atunci. Cu Brave scenariul se schimbă. Întrucât editorii pot fi plătiți pentru eforturile și conținutul lor, au un interes de a promova browserul. Dacă veniturile din această sursă vor fi suficiente pentru a înlocui veniturile din reclame este ceva care trebuie să așteptăm și să urmărim. Dar poate fi considerat deja o sursă alternativă de venit.

Bugetul de marketing

Deși există exemple de proiecte open source, cum ar fi Linux, Apache etc, câștigând popularitate chiar și fără mare parte din marketing, marketingul este esențial în special pentru ca un browser să capteze atenție. Se pare că Brave nu știe asta încă. El cheltuiește dolari reali pentru achiziția de clienți.

5 USD Cost de achiziție personalizată

Pentru fiecare utilizator activ convertit, Brave plătește aproape 5USD. Nu foarte mulți editori ar putea depinde de acest lucru. Dar pentru ca noul model să câștige adopția și să concureze cu „perucile mari” precum Chrome și Firefox, numărul de utilizatori care folosesc acest browser ar trebui cu siguranță sa fie de tip: „sky-rocket”. Când produsul este bun, nu subestimați puterea trimiterilor. Cu toții suntem conștienți de modul în care trimiterile Paypal au făcut „bulgări de zăpadă” și au făcut din acesta un nume a brandului într-un interval de timp foarte scurt. Nu fiți surprinși dacă se întâmplă același lucru și cu browserul Brave.

Tocmai am adăugat următorul banner pentru a va ajuta să testați acest minunat browser. Enjoy!

 

Veți începe să vedeți imagini ca mai sus, în curând, pe multe publicații. Obisnuieste-te. Industria publicării online trece printr-o moarte lentă. Toată lumea caută o cale de ieșire, dar nimeni nu este capabil să-și dea seama de un model care este câștigător pentru cititor și editor. Dacă Brave poate face asta, sunt sigur că majoritatea publicațiilor se vor încadra în acest model. Dar, din nou, totul va coborî la trecerea masei critice. Este bine ca Brave să fie finanțat privat și pare să fie gata să cheltuie bani până când vor traversa pragul de 15 milioane de utilizatori lunari activi.

Poziţionarea

Brave încearcă să se poziționeze ca browser-ul centrat pe confidențialitate. Chrome-ul de la Google care a fost David împotriva Goliatului (Internet Explorer) a devenit acum noul Goliat și Brave se poziționează ca noul David. Recent, Brave a depus o plângere de confidențialitate împotriva Google. Acest lucru ar putea fi uriaș dacă Google ar ajunge pe partea greșită a verdictului. Acesta nu numai că va ajuta Brave să obțină publicitatea atât de necesară, dar va ajuta și la cimentarea poziției sale ca browser-ul centrat pe confidențialitate și reprezentant al omului comun împotriva monopolului Google, care ar putea juca bine pentru Brave în următorii ani.



Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!