In interactiunile noastre cu lumea din partea clientului, ceva a fost clarificat deplin: ca industrie, avem probleme de incredere!

Vorbim de mesaje serioase cu privire la “furisarea-unei-aruncari-de-privire”, la configurarea unor probleme de incredere in profilul intalnirilor de business. Si, in opinia multora, trebuie sa se opreasca. Exista 4 domenii cheie in care increderea este intrerupta si 4 angajamente pe care trebuie sa le pastram, pentru a mentine increderea in viata, impotriva sanselor.

Propunerea legata de valoare este intrerupta

In primul rand, o intrebare: puteti rezuma propunerea de valoare a agentiei dvs.? Adica, ce va ofera, ce va imbunatateste rezultatele? Sau nu esti atat de clar in aceasta privinta?

Probabil ca cel mai dezamagitor aspect al acestei stari latente a agentiei / clientilor este ca, in unele cazuri, agentia pur si simplu nu ofera valoare. De multe ori, acest lucru se extinde la a fi reprezentat ca un mod absolut inselator. Este de mirare ca multi clienti ezita sa se conecteze cu noile agentii sau furnizori de servicii?

Atunci cand agentiile se obisnuiesc sa factureze cu elemente indoielnice pentru servicii inutile, valoarea promisa catre client la inceput se pare ca este eliminata.

Atunci cand agentiile externalizeaza munca cruciala de dezvoltare catre corporatiile de peste hotare, valoarea promite sa scape mai mult.

Iar atunci cand agentiile isi fac obiceiul de a face minimul de servicii pentru clientii lor, gasind modalitati de a le bloca in solutii si planuri defecte fara o strategie precisa, promisiunea valorica se erodeaza chiar si dincolo de reparatiile care se succed in mod aleatoriu dupa aceea.

Cum remediem situatia creata

Remediem aceasta legatura intrerupta oferind o promisiune clara de valoare: Cresterea. Mai exact, pentru a ajuta clientii sa gandeasca mai mult si sa creasca organic mai bine prin date statistice clare, solutii de marketing functionale si digital. Modul in care realizam acest lucru depinde de nevoile individuale, deoarece credem ca nu exista doi clienti la fel. Personal reprezint agentia in care datele se intalnesc cu indrazneala in pozitii de top si sunt pasionat de imputernicirea clientilor mei in a livra calitate nu cantitate la nivel de servicii online.

Comunicarea este întrerupta

Daca ai fi intr-o relatie cu cineva care nu ti-a spus unde se afla, a disparut zile intregi fara preaviz si nu ar putea vorbi cu tine, ai mai ramane in acea relatie? Sunt sanse sa va asteptati la ceva mai bun?

In afaceri, precum si in viata, defectiunile comunicarii se pot intampla celor mai buni dintre noi. Dar acest lucru nu minimizeaza responsabilitatea agentiilor digitale de a implementa practici de comunicare eficiente cu clientii lor.

Fara comunicare, valoarea serviciilor se pierd. De aceea este atat de imposibil incat unele agentii neglijeaza aceasta parte cruciala a afacerii.

Cum arata aceasta neglijare?

  • Apelurile telefonice care nu sunt returnate niciodata
  • Asteptari neterminate cu privire la domeniu si livrare
  • E-mailuri  automatizate sau mesaje de tip sms
  • Va intrebati de ce sunteti inca in asteptare (sau a fost de folos asteptarea pentru ceva?)
  • Un istoric de comunicare al e-mail-urilor, mesagerie instantanee, aplicatii si conversatii telefonice neinregistrate.

Este o mizerie si nu ar trebui sa fie asa. De obicei este ceea ce duce la defalcarea relatiei agentie/client si poate fi dificil de reparat.

Cum o remediem

Ne respectam promisiunile in a pastra clientii implicati ca si colaboratori activi la fiecare pas al proiectului. Cand lucrezi cu agentia mea, deveniti parte a unei retete de succes, un membru apreciat al comunitatii noastre.

Prin actualizari periodice de stare, check-in-uri si conexiuni umane reale, pot crea o idee despre stilul preferat de comunicare al clientilor mei, mai degraba decat incercarea de a o pune intr-o cutie. Rezultatul: o comunicare clara si de incredere care ne face sa mergem inainte ca si parteneri de business.

Managementul Proiectului este Defect

Exista multe parti in miscare pentru un sistem de lucru de agentie/client de succes, motiv pentru care este necesara o gestionare eficienta a proiectelor. Cu disponibilitatea accesarii instrumentelor online si sistemelor de gestionare a proiectelor in-cloud, ati crede ca aceasta parte ar fi usoara, nu?

Ei bine, deseori nu este cazul.

Ati putea lua cel mai bun si rapid sistem de management al proiectelor, rezistent la traficul organic de pe Internet si sa va lasati intr-o delasare in procesul de administrare. Acest lucru se intampla deoarece sistemele si strategia nu sunt suficient de puternice inca de la inceput.

Nu este usor de rezolvat si va fi nevoie de un efort de echipa pentru a solutiona un mod mai bun de urmat, dar daca abilitatile de gestionare a proiectelor agentiei nu sunt exceptionale, nu va veti atinge obiectivele de marketing digital prea curand.

Cum o remediem

Punand timpul in planificare si construirea unui sistem care sa ne pregateasca pentru succes.

Suntem agnostici cand vine vorba de instrumente si solutii – ceea ce inseamna ca nu va voi lega de un mod de lucru care nu are sens.

Sunt, de asemenea, adaptabil – revizuind in mod regulat si facand ajustari dupa cum este necesar. Am invatat din greselile agentiilor mai putin flexibile care se asteapta ca o solutie unica sa functioneze la nesfarsit (chiar daca clientul tipa dupa o solutie pertinenta!).

Distractia este Intrerupta

Este posibil ca factorul de distractie sa nu para la inceput ca si rol de intrerupere a tranzactiilor, dar ia in considerare acest lucru: daca o agentie creativa sau digitala nu se distreaza bine lucrand la proiectul tau, chiar vrei sa fie implicati?

Distractia este ingredientul magic pentru munca creativa care testeaza limitele si pentru solutiile unice care au un impact. Nu-l subestima!

Cum o aducem înapoi

Mi-am propus sa atrag tipurile de clienti cu care sa ma conectez si de care ma bucur. As prefera un proiect mic cu un scop indraznet decat un proiect mare cu un rezultat lipsit de suflet. Sarbatoresc victoriile si imi fac timp sa zambesc, sa rad si sa ma conectez. La urma urmei, aceasta este o aventura …

Putin cate putin, podul de la Agent Promovator lucreaza la consolidarea increderii clientilor tepuiti. Nu este o fapta rautacioasa – dar am constatat ca, chiar si in interactiunile timpurii, ceva incepe sa se schimbe si clientul se simte in siguranta si imputernicit. Voi continua sa sustin acest lucru cu angajamentul meu ferm pentru crestere, comunicare solida, management eficient al proiectelor si distractie.

Intreaba-ma Orice

Increderea este ceva construit in timp, dar incepe cu o conversatie. Pentru a purta o conversatie despre obiectivele dvs. de crestere, contactati-ma la 0741 919 919 sau trimiteti intrebarile aici.