SOCIAL MEDIA, Social Media Marketing

5 Secrete despre Social Media Marketing pe care trebuie sa le stii



In fiecare minut, 35000 postari apar pe canalul de socializare Facebook. Cu o astfel de concurenta acerba, aveti nevoie de strategii la fel de puternice pentru a va asigura ca afacerea dvs. este vizibila, auzita si produsul/serviciul este cumparat. Dar, Social Media nu constituie o modalitate de promovare ieftina. Este nevoie de o investitie considerabila de timp si talent in creare de continut, de marketing si de analiza online.
  • Deci, cum poti dubla rezultatele in Social Media Marketing fara dublarea costurilor?
  • Creste eficienta si utilizeaza resursele cele mai profitabile care nu au fost luate in considerare de catre competitori.
 

Sfaturi pentru Marketing in Social Media

De ce “Clientii Fericiti” sunt solutia ideala in Social Media?

  Cuvantul de introducere in Marketing este: GURA. Nu exista nici o alta solutie mai potrivita decat acest aspect! Defapt, celebra corporatie: Nielsen, a demonstrat faptul ca 92% din populatia consumatorilor la nivel global tin cont de recomandarile prietenilor, familiei, peste orice alta metoda de publicitate. Vocal, “clientii fericiti” creaza convingerea faptului ca afacerea dvs. furnizeaza produse si servicii de calitate in potentialii clienti.  

Incurajati clientii dvs. sa-si impartaseasca experientele!

Testimonialele si calificativele sunt cateva dintre metodele ideale de a impartasi experienta pe care au avut-o cu produsele/serviciile dvs.
  1. Ofera un discount pentru check-in-uri si like & share la pagina dvs. de Facebook Business. Poti convinge pe cei care viziteaza magazinul/biroul tau sa faca un selfie tot contra unui discount.
  2. Configurati site-ul sa poate obtine review-uri si adaugati butoane de social sharing la postarile dvs. Daca sunteti o firma care creaza aplicatii mobile, de exemplu, puteti adauga un cont de GetApp. 3. Cereti clientilor dvs. sa ofere comentarii pe Facebook sau sa va recomande pe LinkedIn. Puteti solicita, de asemenea, recomandari angajatilor dvs. in cazul in care detin cont de LinkedIn.  
   

De ce angajatii/clientii dvs. reprezinta cea mai activa oportunitate in Social Media?

  561%. Acesta este estimarea faptului ca mesajul transmis de catre angajatii/clientii dvs. calatoreste intre ei sau partenerii de grup, prieteni, familie etc. pe retelele sociale, in comparatie cu conturile companiilor de profil, cercetare realizata recent de catre grupul de firme MSLgroup. Potrivit raportului IBM, vanzarile generate prin intermediul angajatilor are sanse de 7 ori mai mari de a converti decat de a crea alte vanzari generate prin alte metode de piata. De asemenea, angajatii dvs. pot beneficia de Social Employee Advocacy – o metoda inedita de expunere a oportunitatilor legate de compania dvs. si de a dezvolta brandul dvs. ca si autoritate Social Media.  

Pasul 1: Incepeti prin simpla selectare a unui reprezentant entuziast angajat care doreste sa medieze si sa supravegheze programul.
Pasul 2: Alegeti o platforma de advocacy angajat pentru a gestiona și a urmari programul. DrumUp Employee Advocacy Platform ofera solutii de consiliere ca si lider social pentru implicare și implicare analitica in masurarea succesului companiei in Social Media.
Pasul 3: Rulati un program pilot. Distribuiti continut cu cativa angajati si puteti explora ce tipuri de continut atrag cel mai mult angajament.
Pasul 4: Extinderea programului prin introducerea de stimulente pentru a motiva angajatii dumneavoastra in promovarea brandului. Recunoasterea activitatii angajatilor este, de asemenea, un factor de motivare excelent. Identificati cel mai bun ambasador si apreciati eforturile sale.  

Metode Inovative in Crearea de Continut

  1. Concepeti o campanie de social media pe baza de fotografii în jurul valorii produsului / serviciului dvs.
  2. Creati un concurs pentru cele mai bune povesti care implica produsul / serviciul dvs.    
  3. Initierea discutiilor cu fiecare postare pe blog este o metoda ideala de a atrage potentiali clienti.
  4. Deschiderea unei discutii despre un subiect popular si chestionarea celor care urmaresc postarea dvs. despre opiniile lor.
  5. Punerea in aplicare a unui concurs de selfie, cu un hashtag unic asociat cu brand-ul dvs.    
 
  Atunci cand fanii vor crea continut, ei vor fi mai entuziasti sa-l împartaseasca.  

Cum povestiti despre brandul dvs. corect?

  1. Povestea dvs. trebuie sa fie unica, memorabila si ceea ce oamenii sa poata sa faca referire. 2. Brand-ul nu trebuie sa fie neaparat eroul povestii. In mod ideal, asta ar trebui să fie audienta. Iar brand-ul ar trebui sa fie resursa care ii ajuta sa-si atinga scopurile. 3. Ganditi-va la povestea brand-ului ca la o experienta pe care o vindeti publicului dvs.   Iată un exemplu de brand a unei povesti de succes.      
Atunci cand utilizati marketingul in social media, amintiti-va ceea ce conteaza cu adevarat sunt: OAMENII. Nu mesajul transmis de brand si nici macar promotiile, adevaratii proprietari ai mass-mediei sociale reprezinta MULTIMEA. Orientati activitatea social media catre ei si implicatii in activitatea dvs. si veti face progrese reale.
   

   Ai nevoie de un specialist?

Contacteaza-ma chiar acum deoarece brandul tau este cartea mea de vizita !!!

hire me 


If you want to do a full audit SEO or MARKETING CONSULTATION for FREE, please follow this link: http://agentpromovator.ro/get-a-quote/

 

Author


AvatarAvatar

Mario Grigorescu

If you are interested in improving your small business’s marketing strategy planning, Mario Grigorescu is the small consulting freelancer to look into. Not only do they provide great marketing strategy tools and services, but they will focus on detecting your business goals and increasing the productivity and success for Small Businesses, Entrepreneurs and Non-profits with focus, clarity and soul.