Internet Marketing, ONLINE MARKETING, ONLINE STRATEGY, SMALL BUSINESSES

4 Sfaturi pentru Small Business Marketing in 2017


Tactici în Small Business Marketing  care crează Reach


Proprietarii de afaceri mici se simt de multe ori intimidați când vine vorba de comercializarea mărcii lor. Întrucât întreprinderile mici au în mod obișnuit un buget mai mic decât corporațiile mai mari, creșterea mărcii lor și creșterea gradului de conștientizare nu sunt întotdeauna ușoare, în special având în vedere evoluția constantă a tendințelor și tehnologiei de marketing. Cu toate acestea, există tactici de marketing ale afacerilor mici, care sunt dovedite pentru a ajuta întreprinderile să reușească în timp ce sunt extrem de rentabile. Mai jos voi prezenta cinci sfaturi și tendințe pentru marketingul afacerilor mici, pe care proprietarii de afaceri le pot utiliza personal astfel încât să își dezvolte marca.



  1. Profitați de SEO


Search engine optimization (SEO) în epoca digitală de astăzi este o necesitate, în special pentru marketingul afacerilor mici.
O strategie SEO eficientă este o modalitate din punct de vedere al costurilor în creșterea prezenței afacerii dvs. pe web și în atragerea mai multor vizitatori pe site-ul dvs. web. Optimizarea conținutului dvs. pentru motoarele de căutare vă poate mări rangul printre rezultatele căutării, fără a trebui să plătiți pentru destinația de plasare a anunțurilor de top.



  1. Nu vă limitați conținutul


Știm cu toții importanța creării unui conținut interesant și cât de important este succesul unei mărci, dar nu limitați crearea de conținut doar la postări de blog sau pagini de destinație pentru site-ul dvs. web. Conținutul poate include multe alte tipuri de materiale, cum ar fi videoclipuri, webinarii, podcast-uri, albume, postări sociale și multe altele. Nu numai că creația de conținut beneficiază de strategia dvs. de SEO, dar cu cât aveți mai mult conținut relevant și mai angajat, cu atât mai mult veți fi văzut ca o autoritate din industrie pentru publicul dvs. țintă, de asemenea.
Dacă aveți nevoie de timp sau de creativitate pentru a crea conținut nou, puteți oricând să refaceți și să actualizați conținutul vechi.
De exemplu, transformați un infografic vechi într-un webinar sau video instrucțional.



  1. Participați la Evenimente, Locale și Digitale


Indiferent dacă participați la o conferință online care se referă la produsul sau serviciul dvs. sau la un colegiu local, profitați întotdeauna de ocazia de a educa publicul despre marca dvs. Aceasta este o modalitate unică și minunată de a vă face remarcat în fața clienților noi și potențiali, care altfel nu ar fi știut despre tot ceea ce afacerea dvs. are de oferit. Vă veți îmbunătăți abilitățile de vorbire în public, crescând gradul de cunoaștere a mărcii. Acest lucru poate deschide, de asemenea, uși pentru evenimentele viitoare și este o modalitate eficientă de a vă lărgi lista contactelor profesionale.



  1. Partener Up


Parteneriatul cu o altă companie care se referă la industria dvs., dar care nu este un concurent direct, este o modalitate excelentă de a dubla expunerea mărcii dvs. Împreună cu o afacere care este implicată cumva în industria dvs., eventual cu un proiect sau cu un eveniment special, marca dvs. poate fi introdusă într-o nouă audiență pe care altcineva nu ar putea să o expună. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a crea și de a menține relații durabile cu contactele din industria dvs. și cu cât mai multe persoane de contact care dețin marca dvs.


Author


Avatar

Mario Grigorescu

I'm an Internet Marketing Consultant with over 10 years experience in the online world. I just finished the first beer project in Romania and I've helped more than 20 companies, entrepreneurs of all shapes and sizes to grow their web businesses. I'm straight-talking, I have a proven track record and It's very affordable. I also know a little bit about Wordpress, Mobile Technology and I love SEO :-) Sound good? Make an appointment for a FREE Consultation!