CONTENT MARKETING, COPYWRITING, SEO STRATEGIES

5 sfaturi pentru a scrie un articol pentru afacerea ta



În ceea ce privește prezența online, site-ul dvs. este, în esență, un ambasador pentru afacerea dvs.
Prin aceasta, el va prezenta afacerea pentru clienții dvs., astfel încât acestea să poată înțelege tot ceea ce oferă ca produse/servicii. Sunteți sigur ca site-ul dvs. transmite un mesaj clar și convingător prin intermediul conținutului său?

Aici gasiti cele 5 sfaturi pentru a redacta conținutul site-ului, care să angajeze trafic pe piața dumneavoastră de nișă:


1. Asigurați -vă ca textul este original

Să nu credeți că orice articol vechi sau altă formă de conținut de pe site-ul dvs.  poate fi postat doar pentru a umple spațiul site-ului dvs. și să angajeze vizitatorii site-ului. Oamenii verifică… și rămân pe… site-urile web care oferă informații în timp util și utile. Actualizați site-ul în mod regulat cu articole cu privire la produsele și / sau serviciile oferite de dvs.



2. Au content focusat pentru fiecare pagină de pe site – ul dvs.

Nu conțin în pagina “Despre noi” informații legate de garanția produselor. Incercați să nu aveți o pagină de produse aglomerată cu informații care țin de customer service. Incercați să aveți un scop specific pentru fiecare pagină. A nu se confunda vizitatorii site-ului dvs. cu o amestecătura de informații încărcate pe o singură pagină care ating teme variate.



3. Integrarea spațiului alb

Articolul pe care il scrii fă-l usor de citit pentru ochii vizitatorilor dvs. prin integrarea spațiului alb in paginile site-ului dvs. Este o oroare de a avea copii, care se extind de la margine la margine. Este, de asemenea, un spin in ochi, chiar enervant, de a da scrool la nesfârșit articolului dvs. pentru a citi fără nici o pauză în text. Creați spații albe pentru a lăsa vizitatorii site-ului dvs. să citească cu ușurință conținutul. Creați spațiu alb, cu un conținut atrăgător și organizat, prin utilizarea de headlines, sub headlines și bullet points. Adăugați fotografii și grafice pentru a îmbunătăți conținutul vizual al paginii și a oferi cititorilor o pauză de la blocurile mari de text. Utilizați paragrafe mai scurte. Folosiți fraze mai scurte decât ar fi într-o bucată de hârtie. Citirea pe un ecran pentru o perioadă lungă de timp, este încă o corvoadă pentru unii oameni, mai ales atunci când materialul nu este organizat în mod corespunzător pentru citirea web.



4. Asigurați -vă  de conținutul dvs. SEO să fie adecvat

Conținutul aricolelor dvs. optimizează site-ul dvs. pe motoarele de căutare? Integrați termenii de căutare potriviți pentru afacerea dvs. în articole, postări pe blog, și alte tipuri de conținut plasate pe directoare de articole web. În cazul în care afacerea dumneavoastră este de vânzare mănuși, atunci keyword-ul ideal ar fi “mănuși” desigur.
Cu toate acestea, puteți optimiza articolele în continuare cu fraze, cum ar fi “mănuși pentru bărbați”, “mănuși de damă”, și multe alte cuvinte cheie. Long-tail keywords sunt eficiente, de asemenea, și extrem de specifice. Puteți face într-adevăr direcționarea nișei cu long-tail keywords.
Un exemplu ar fi “mănuși de piele de căprioară pentru femei pentru ocazii casual”. Permutările sunt infinite, dar nișarea articolelor dvs. ar intra in derivă.

Nu exagerați cu cuvinte-cheie! 
Asigurați-vă că conținutul dvs. este citit în mod natural și transmite informații utile într-un mod ușor de citit.


5. Paginile se concentrează asupra clienților?

Paginile dvs. web trebuie să se concentreze pe clienții și nevoile lor. Nu trebuie să dați informații despre afacerea dvs., ceea ce oferiți, chiar și istoricul afacerii dvs. Cu toate acestea, serviciile si avantajele care conduc către client, și modul în care afacerea dvs. există în general este pentru a le servi și a le oferi soluțiile și beneficiile de care au nevoie. Fă-ți timp pentru a crea articole unice si convingătoare pentru site-ul dvs. care transmit mesajul în mod clar pentru clienții dvs. (și clienți potențiali).
Luați în considerare cele 5 sfaturi de mai sus pentru a scrie conținutul site-ului care face legătura cu vizitatorii dvs. și targetul ales pentru a crește afacerea dvs. online.  

Agent Promovator, ca și consultant, oferă cei  mai buni creatori de articole online
de pe piața romanească în acest moment.

hire me
 
If you want to do a full audit SEO or MARKETING CONSULTATION for FREE,
please follow this link: http://agentpromovator.ro/get-a-quote/


Author


AvatarAvatar

Mario Grigorescu

If you are interested in improving your small business’s marketing strategy planning, Mario Grigorescu is the small consulting freelancer to look into. Not only do they provide great marketing strategy tools and services, but they will focus on detecting your business goals and increasing the productivity and success for Small Businesses, Entrepreneurs and Non-profits with focus, clarity and soul.