CONSULTANT, CONTENT MARKETING, INTERNET MARKETING, LEAD GENERATION

4 Calitati Ideale pentru a defini un Consultant in Marketing Online



Ca si antreprenor in cautarea succesului in marketingul online, mi-am dat seama ca exista de fapt un proces indelungat de cunoastere si experienta care necesita implicare si un studiu aprofundat, mai ales daca doresc sa reusesc in acest domeniu, cum ar fi cel de consultant pentru afacerile mici si mijlocii. Intelegand si punandu-ma in locul clientilor mei, am stiut ca trebuie sa studiez de la cei mai buni marketeri de pe piata si ca trebuie sa ofer cele mai bune solutii, cele mai profitabile oportunitati de promovare online si nu in ultimul rand – cele mai buna strategii de marketing online pentru ca afacerea clientilor mei sa aiba succesul scontat. Astfel ca, o data cu venirea primului potential client am constat ca remediul natural pentru acest lucru este de a contracta un Consultant de Marketing Online pentru afacerea sa. Exista sute de consultanti in acest domeniu, dar cum stii care este cel mai bun pentru afacerea ta? Aici apar 4 calitati esentiale pentru a defini alegerea corecta a consultantului pe care il cauti, si anume:
  1. Sa inteleaga rolul clientului sau fata de piata de marketing propusa.

  2. Sa vina cu solutii concrete si viabile in interesul clientului sau.

  3. Intelegere si coordonare exemplara cu echipa de specialisti

  4. Transparenta


Acest articol examineaza aceste 4 calitati esentiale in profunzime, dupa cum urmeaza:  

Calitatea # 1: Sa inteleaga rolul clientilor sai
Multi consultanti se vad ca salvatori pentru afacerile pe care le preiau si par sa creada ca au fost angajati, pur și simplu, deoarece clientul nu stie nimic despre Marketingul Online.
Acesta este un mod gresit de abordare, iar tu – ca si client – nu doresti sa angajezi un consultant care crede ca el este “colacul de salvare” a afacerii tale.
Consultantul ideal este acela care chiar daca isi va da seama ca nu stii totul despre Marketingul Online, va intelege ca el vine in intampinarea nevoilor tale pentru care nu ai timpul necesar de a le pune in practica (cum ar fi optimizarea site-ul web, marketingul social, promovarea web etc.).
Consultantul tau ar trebui sa fie gata si dispus sa lucreze cu tine la fiecare pas al proiectului tau si sa explice exact ce face el pentru tine.
Ca si client, nu doresti sa fii tinut la distanta, deci este important sa propui acest subiect atunci cand alegi un consultant in marketing online.

Calitatea # 2: Sa stie ce factori esentiali vin in interesul clientilor sai
Deoarece exista atat de multe posibilitati atunci cand este vorba de marketingul online, multi clienti, in special cei cu putine cunostinte in domeniu, pot deveni coplesiti de natura informatiilor oferite atunci cand se discuta optiunile lor cu consultantul lor de marketing.
Este important ca consultantul sa fie in masura sa inteleaga ca este posibil ca viziunea lor sa nu corespunda pe deplin cu viziunea clientilor sai . De exemplu, multi consultanti ofera Pay-Per-Click ca si solutie de promovare.
S-ar putea ca aceasta solutie sa nu vina in intampinarea afacerii clientilor tai.
Consultantul ar trebui să inteleaga acest lucru si sa fie capabil de a propune alte solutii pentru tine. 
In cazul in care un consultant propune in mod constant idei de care tu nu ai nevoie, inseamna ca el nu reprezinta solutia ideala pentru afacerea ta.  

Calitatea # 3: Acceptarea faptului ca nu toate companiile sunt la fel
Multi Consultanti in Marketing Online prefera, la ora actuala, sa lucreze la mai multe proiecte ale clientilor sai, in acelasi timp. Intr-un efort de a usura propria lor sarcina de lucru, ei pot prefera ca toți clientii sa profite de acelasi tip de strategie, in planurile lor de marketing.
Acest lucru nu functioneaza intotdeauna, deoarece multe companii au nevoie de metode de marketing unice, si cea care lucreaza pentru afacerea dvs. poate sa nu functioneze pentru altul.
Pentru fiecare serviciu sau metoda de marketing propusa, acestia ar trebui sa fie in masura sa va arate exact de ce aceasta metoda este benefica pentru afacerea dvs. si va funcționa mai bine, decat alte variante.
“Ai nevoie de un cont de Facebook, deoarece toate companiile ar trebui să aiba macar unul” nu este o explicație adecvata a motivului pentru care afacerea dvs. are nevoie de asa ceva.
Mai degraba, “afacerea dvs. ar trebui să aiba un cont de Facebook deoarece demografic face uz de serviciu si este un mod relativ usor si ieftin pentru a ajunge la clientii targetati.” ofera o explicatie mai buna a modului in care serviciul poate fi vital pentru afacerea ta.
 
Calitatea # 4: Transparenta
Aceasta este cea mai importanta calitate la orice consultant. Acest lucru inseamna ca tu ca si client stii exact ce va face consultantul pentru tine, la ce rezultate te astepti, si modul in care acesta foloseste aceste rezultate pentru a ajuta la nisa de marketing online propusa de tine ca si client.
Nu e suficient ca un consultant sa decida ce trebuie optimizat pe site-ul tau si ce cuvinte cheie trebuiesc optimizate, el trebuie sa stie si sa faca asta.
Acesta ar trebui sa fie, de asemenea, in masura sa analizeze rezultatele acestor schimbari si, în mod clar, sa le explice. In cazul in care modificarile au efectele dorite, consultantul ar trebui sa fie în masura sa va arate cum si de ce acest aspect a functionat. In cazul in care modificarile nu au functionat asa cum a fost planificat, orice consultant bun ar trebui sa fie in măsura sa va arate de ce planul nu a functionat si ce este de facut in acest sens.
 
Atunci cand solicitati serviciile unui potential consultant in marketing online, recomandat este ca acestia sa aiba acesti 4 factori in vedere, in orice moment, sa le discutati in amanunt cu consultantul ales de dvs., astfel incat acesta sa fie pe deplin constient de asteptarile pe care le aveti din partea lor si sa fie siguri ca acestia pot urmari pana la capat ceea ce li s-a propus ca si proiect. Daca veti face acest lucru, fiti sigur ca veti angaja pe cineva care va lucra cu tine pentru a asigura succesul dvs. in marketingul online, fara a crea probleme sau regrete.
 

If you want to do a full audit SEO or MARKETING CONSULTATION for FREE, please follow this link: http://agentpromovator.ro/get-a-quote/

Author


AvatarAvatar

Mario Grigorescu

If you are interested in improving your small business’s marketing strategy planning, Mario Grigorescu is the small consulting freelancer to look into. Not only do they provide great marketing strategy tools and services, but they will focus on detecting your business goals and increasing the productivity and success for Small Businesses, Entrepreneurs and Non-profits with focus, clarity and soul.