Bucharest, Romania +4 0741 919 919
CONSULTANCY, SMALL BUSINESSES


Tactici în Small Business Marketing  care crează Reach


Proprietarii de afaceri mici se simt de multe ori intimidați când vine vorba de comercializarea mărcii lor. Întrucât întreprinderile mici au în mod obișnuit un buget mai mic decât corporațiile mai mari, creșterea mărcii lor și creșterea gradului de conștientizare nu sunt întotdeauna ușoare, în special având în vedere evoluția constantă a tendințelor și tehnologiei de marketing. Cu toate acestea, există tactici de marketing ale afacerilor mici, care sunt dovedite pentru a ajuta întreprinderile să reușească în timp ce sunt extrem de rentabile. Mai jos voi prezenta cinci sfaturi și tendințe pentru marketingul afacerilor mici, pe care proprietarii de afaceri le pot utiliza personal astfel încât să își dezvolte marca.



  1. Profitați de SEO


Search engine optimization (SEO) în epoca digitală de astăzi este o necesitate, în special pentru marketingul afacerilor mici.
O strategie SEO eficientă este o modalitate din punct de vedere al costurilor în creșterea prezenței afacerii dvs. pe web și în atragerea mai multor vizitatori pe site-ul dvs. web. Optimizarea conținutului dvs. pentru motoarele de căutare vă poate mări rangul printre rezultatele căutării, fără a trebui să plătiți pentru destinația de plasare a anunțurilor de top.



  1. Nu vă limitați conținutul


Știm cu toții importanța creării unui conținut interesant și cât de important este succesul unei mărci, dar nu limitați crearea de conținut doar la postări de blog sau pagini de destinație pentru site-ul dvs. web. Conținutul poate include multe alte tipuri de materiale, cum ar fi videoclipuri, webinarii, podcast-uri, albume, postări sociale și multe altele. Nu numai că creația de conținut beneficiază de strategia dvs. de SEO, dar cu cât aveți mai mult conținut relevant și mai angajat, cu atât mai mult veți fi văzut ca o autoritate din industrie pentru publicul dvs. țintă, de asemenea.
Dacă aveți nevoie de timp sau de creativitate pentru a crea conținut nou, puteți oricând să refaceți și să actualizați conținutul vechi.
De exemplu, transformați un infografic vechi într-un webinar sau video instrucțional.



  1. Participați la Evenimente, Locale și Digitale


Indiferent dacă participați la o conferință online care se referă la produsul sau serviciul dvs. sau la un colegiu local, profitați întotdeauna de ocazia de a educa publicul despre marca dvs. Aceasta este o modalitate unică și minunată de a vă face remarcat în fața clienților noi și potențiali, care altfel nu ar fi știut despre tot ceea ce afacerea dvs. are de oferit. Vă veți îmbunătăți abilitățile de vorbire în public, crescând gradul de cunoaștere a mărcii. Acest lucru poate deschide, de asemenea, uși pentru evenimentele viitoare și este o modalitate eficientă de a vă lărgi lista contactelor profesionale.



  1. Partener Up


Parteneriatul cu o altă companie care se referă la industria dvs., dar care nu este un concurent direct, este o modalitate excelentă de a dubla expunerea mărcii dvs. Împreună cu o afacere care este implicată cumva în industria dvs., eventual cu un proiect sau cu un eveniment special, marca dvs. poate fi introdusă într-o nouă audiență pe care altcineva nu ar putea să o expună. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a crea și de a menține relații durabile cu contactele din industria dvs. și cu cât mai multe persoane de contact care dețin marca dvs.


0

ONLINE MARKETING, ONLINE STRATEGY, SEO, SEO STRATEGIES



Pentru a sparge piața digitală, veți avea nevoie de o strategie digitală de marketing solidă.
Dar înainte de a ajunge acolo, veți dori să vă asigurați că infrastructura dvs. este pregătită pentru o aventură online înfloritoare.


În ultimii ani, companiile s-au străduit să-și perfecționeze accesul pe platformele mobile. Din ce in ce mai multe companii apar cu aplicații mobile pentru o navigare ușoară. Odată ce site-ul dvs. este optimizat mobile la o viteză decentă de încărcare (2 secunde este perfect, dar puteți să-l împingeți chiar și la 3), atunci este bine să aplicați strategii de marketing online.


Pentru a trece la nivelul următor, strategiile de care aveți nevoie vor fi următoarele:


1. Setează-ți un obiectiv


Veți avea nevoie de un obiectiv, pe care o agenție de marketing sau un consultant in marketing online vă poate ajuta să-l formulați.
O strategie vă va ajuta să creșteți vânzările și prezența online.


2. Pâlnia de marketing (Marketing Funnel)


Cea mai bună modalitate de a atrage clienții pe site-ul dvs. crearea de interes, sporind astfel interesul lor la serviciile/produsele dvs.
Un canal de marketing înseamnă cartografierea vizitelor clienților dvs. din momentul în care accesează site-ul dvs.
Pâlnia va urmări mișcările și, eventual, va conduce la vânzări.


3. Apel la acțiune (Call to Action)


Nu este suficient să atrageți oameni pe site-ul dvs. web, fără a le oferi o cale de urmat. În timp ce aceștia sunt încă atrași de ideea pe care tocmai ați creat-o, va trebui să le oferiți un apel de acțiune (CTA). CTA-urile conduc în principal vizitatorii la următoarea parte a site-ului dvs., unde pot accesa serviciile pe care le-ați promis. Le puteți direcționa către pagina dvs. de pornire, de exemplu. 
Solicitați-le să se aboneze pentru mai multe informații sau creați o pagină "Contactați-ne".


4. Atragerea Traficului


Aceasta este, fără îndoială, una dintre părțile mai importante din strategia digitală globală.
Veți avea nevoie de vizitatori online pentru a vă deplasa agenda digitală.
Cum veți atrage vizitatorii online pe care i-ați putea transforma în final în cumpărători?


5. Creați un conținut de calitate


Conținutul va atrage utilizatorii pe site-ul dvs. și le va menține în continuare interesul pentru mai mult timp.
Trebuie să fie în concordanță cu serviciile dvs. și relevante pentru piața dvs. de marketing.


6. Optimizarea


Optimizarea site-ului dvs. web îi conferă un rang mai ridicat pe motoarele de căutare, ceea ce va facilita vizitatorilor să vă găsească mai ușor.
Introducerea cuvintelor cheie joacă, de asemenea, un rol major aici.


7. Mijlocul social mediatic (Social Media)


Social media a ucis și a înflorit multe întreprinderi în aceeași măsură. Ideea este să știi cum să-ți folosești strategia digitală în avantajul tău.
Nu contează cât de bun este planul tău pe hârtie, execuția ta este ceea ce va determina succesul sau eșecul afacerii tale.



0

ONLINE STRATEGY, SEO STRATEGIES, SOCIAL MEDIA



DESPRE ACEASTĂ STATISTICĂ


Această statistică oferă informații despre cele mai populare retele la nivel mondial începând din ianuarie 2017, după numărul de conturi active. Lider de piata - Facebook a fost prima rețea socială pentru a depasi 1 miliard de conturi înregistrate, iar în prezent se află la 1,87 miliarde de utilizatori activi lunar. Al șaselea-clasat, celebrul canal de photo-sharing Instagram, a avut peste 600 de milioane de conturi active lunare.
În același timp, serviciul de blogging Tumblr a avut mai mult de 550 de milioane de utilizatori activi pe site-ul lor.


Datorită prezenței constante în viața utilizatorilor lor, rețelele sociale au un impact social puternic incontestabil. Estomparea între offline și viața virtuală precum și conceptul de identitate digitală și interacțiunile sociale online sunt unele dintre aspectele care au apărut în discuțiile recente.


top-social-networks-2017-1024x722 Topul retelelor sociale la nivel mondial , incepand din ianuarie 2017, dupa numarul de utilizatori activi (in milioane)top-social-networks-2017-1024x722 Topul retelelor sociale la nivel mondial , incepand din ianuarie 2017, dupa numarul de utilizatori activi (in milioane)



0

CONSULTANCY, INTERNET MARKETING, MARKETING CONSULTANCY, SMALL BUSINESSES


Te-ai gandit vreodata cat de important e rolul pe care un consultant il joaca in viata profesionala a oricarui manager?


Acesta este, practic, un specialist angajat part-time pentru a se ocupa de o anumita nevoie a ta, strict pentru perioada in care te confrunti cu decizii din afara ariei tale de expertiza.


De ce este important sa ai un consultant, atunci cand mergi pe drumul antreprenoriatului?


Sunt cateva motive fundamentale pentru care intr-o companie este nevoie de un consultant. 


Primul consta in faptul ca antreprenorul are nevoie de un specialist care sa vina cu know-how si plus de valoare pe o zona specializata. De exemplu, o firma cu sediul in provincie vrea sa dezvolte un departament propriu de mentenanta online, prin care sa obtina o cota suplimentara de piata de 5% pe nisa X si o cifra de afaceri de 100.000 de EUR in primul an.
 
Daca nu ar apela la un consultant, ar trebui sa angajeze o persoana cu o experienta bogata in conducerea unor departamente de telsales in domeniul in care activeaza si experienta de management in echipe de vanzari, pentru a avea capacitatea de a construi de la 0: proceduri, strategii de abordare a clientilor, indicatori de masurare a performantei, modul de implementare a unui software, si asa mai departe.


O persoana angajata permanent ar necesita un salariu mare, ar fi greu de identificat in zona in care activeaza firma si ar presupune un risc de nereusita pentru companie. Mult mai rentabil este sa apelezi la ajutorul unui consultant - pe o durata de 4 pana la 12 luni- care a mai implementat un astfel de sistem in alte companii si isi asuma responsabilitatea pentru rezultate. 


In plus, un consultant are rolul de a construi in primul rand sistemul in care antreprenorul poate integra apoi oamenii potriviti.


In al doilea rand, in orice domeniu, pasiunea pentru activitatea respectiva, obiceiurile greu de schimbat si volumul mare de munca isi pun amprenta asupra modului in care gandim. 


Uneori antreprenorul intra intr-o bucla in care nu mai reuseste sa identifice solutii. O persoana externa mediului sau il poate sfatui si poate aduce o viziune proaspata asupra lucrurilor. Poate fi acel push de care are nevoie echipa pentru a merge mai departe intr-un moment dificil.


De asemenea, multe dintre firmele antreprenoriale cu care lucrez s-au dezvoltat, si managerul apeleaza la mine pentru ca vrea sa dobandeasca mai mult control asupra afacerii. Isi doreste de fapt un sistem unitar dupa care sa functioneze firma, un mod eficient de motivare a angajatilor, proceduri care sa fie acceptate si respectate, modalitati de monitorizare si masurare a performantei sau un sistem eficient de vanzare.


Cum identifici un consultant bun? 


Scopul consultantului este de a ajuta antreprenorul si compania acestuia sa imbunatateasca anumite procese organizationale si sa obtina rezultate de business mai bune. De aceea cred ca un prim criteriu ar fi rezultatele pe care le-a obtinut consultantul in alte proiecte, portofoliul de clienti al acestuia si referintele/testimonialele sale. 


Pe de alta parte, este important ca in echipa de consultanti alocata proiectului sa existe si persoane cu experienta relevanta in domeniul de activitate al clientului pentru care lucreaza.


Care sunt cele mai importante provocari ale managerilor romani, in acest moment?


Optimizarea ciclului cash si nivelului lichiditatilor, construirea unui sistem de vanzare care sa functioneze, obtinerea de finantari pentru investitii, concurenta acerba de preturi/produse cu multinationalele, motivarea membrilor echipei pentru ca acestia sa faca performanta. Si vorbim si despre posibilitatea de a construi un sistem de management astfel incat businessul sa functioneze si fara prezenta fizica a antreprenorului in companie.


Care este rolul consultantului in efortul managerilor de a depasi aceste
provocari?


Rolul consultantului este de a face o analiza, un audit al proceselor de business, pentru a obtine o radiografie a companiei. Apoi stabileste impreuna cu managementul companiei obiective foarte masurabile, ce vor fi atinse in urma programului de consultanta. Ulterior incepe derularea proiectului, cand consultantul furnizeaza instrumente si solutii care conduc la atingerea obiectivelor stabilite. 


Cel mai important rol al consultantului este poate sa lucreze impreuna cu managerul si oamenii implicati in proiect pentru a se asigura ca strategiile identificate sunt puse intr-adevar in practica.


In ce alte situatii este binevenit sfatul unui consultant, in business?


In orice situatie in care antreprenorul simte nevoia unui partener obiectiv cu care sa se sfatuiasca, a unui plus de motivare si entuziasm la nivel individual si in randul membrilor echipei. Sau cand se confrunta cu o provocare de business in care nu este specialist.


Exista vreun exemplu in care o decizie luata fara a se apela la un consultant a a adus urmari neplacute pentru o companie?


Am vazut mai multe cazuri. Un exemplu este cel al unei companii antreprenoriale care a implementat un software de tip ERP pentru gestionarea afacerii fara ca managerul sa fi trecut printr-un astfel de proiect.


Bazandu-se doar pe indicatiile firmei furnizoare, a implementat un software pe niste procese de business care nu erau definite clar si nici nu erau eficiente. De asemenea, indicatorii de masurare nu erau bine alesi si lipseau anumite module cheie pentru domeniul respectiv. 


Furnizorul de software si-a facut bine treaba dar rolul sau nu este sa construiasca un
sistem de organizare si gestionare a afacerii, ci mai degraba sa personalizeze un soft pe un sistem deja existent, pentru a optimiza modul de lucru. 


Astfel, compania s-a trezit cu un software care a costat multi bani dar pe care majoritatea angajatilor nu doreau sa-l foloseasca si din care lipseau indicatori cheie in luarea deciziilor.


Ulterior au apelat la un consultant pentru definirea proceselor, au organizat un training de leadership pentru ca intreaga echipa sa aiba un limbaj comun si sa inteleaga utilitatea noului software. Oamenii s-au deschis si au vazut avantajele reale, incetand sa priveasca software-ul doar ca un instrument restrictiv, de urmarire si penalizare. 


De asemenea, s-au comandat modificarile necesare companiei de software, insa costul total a ajuns cu aproximativ 85% mai ridicat decat in cazul in care procesul de business ar fi fost bine definit de la inceput.



 
0

INTERNET MARKETING, ONLINE MARKETING, ONLINE STRATEGY, SMALL BUSINESSES



Consumatorii au atât de multe opțiuni atunci când vine vorba de alegerea tipului ideal de afacere pentru nevoile lor. Prima decizie este dacă să aleagă o afacere mică sau mare. Întreprinderile mici sunt în măsură să se concentreze asupra misiunii lor și să păstreze strategia de marketing pe pulsul clienților. Acestea sunt, de asemenea, în măsură să ofere mai multă atenție personală pentru targetarea clienților dar am văzut o scădere dramatică a numărului de mici întreprinderi cu capital privat în ultimii ani.


Pentru întreprinderile mici de astăzi, un punct important de luat în considerare este dacă acestea ar trebui să dezvolte un magazin online sau site-ul personal de servicii. Mulți experți sunt de acord că o prezență online este esențială pentru cele mai multe întreprinderi, și că există mai multe motive pentru care consumatorii ar trebui să aleagă afacerile mici în raport cu cele mari deoarece se acorda mai multa atenție si implicare asupra calității serviciilor prestate.


În timp ce multe companii mici văd marile companii ca inamici principali, concurența lor reală este din partea altor companii mici, ca și ei defapt. Cele mai multe companii mari au deja un nume de brand recunoscut. Ei au, de asemenea, o bază de fani destul de loială. Ei nu sunt îngrijorați cu privire la operațiunile mici, care ar afecta direct vânzările. Cu toate acestea alte magazine mici trebuie să continue să lupte cu omologii lor de afaceri pentru a obține un avantaj pe piața actuală online.


De ce ar opta cineva să aleagă o afacere mai mică în detrimentul uneia mai mari? Mulți clienți se bucură de mai multă atenție de la o afacere mai mică; ei nu vorbesc doar cu o voce la capătul unui telefon. Unii oameni le place să creadă că banii aceștia merg înapoi în comunitatea locală. Veți avea nevoie să vă amintiți aceste principii atunci când sunteți în curs de dezvoltare a site-ului de prezentare sau a magazinului online.


Este din ce în ce mai simplu pentru o afacere mică în a stabili o prezență online în zilele noastre. Magazine online de succes pot ajuta într-adevăr întreprinderile mici în creșterea vânzările lor și să orienteze profiturile lor în sens pozitiv. Înainte de a lansa un magazin online, o afacere mică în primul rând trebuie să învețe cum să facă cunoscute punctele sale forte.


Unele întreprinderi mici fac greșeala de a folosi imaginea lor online ca o modalitate de a părea mai mare. Construirea unei imagini online, care reflectă semnele distinctive ale unei afaceri mici este importantă. Având o adresă de e-mail și numărul de telefon pe site-ul dvs. este o modalitate bună de a ajuta sa se simtă conectați la afacerea dvs. De asemenea, se va lua în considerare o opțiunea de mesagerie instant cu reprezentanții serviciului pentru clienți astfel încat clienții dvs. vor primi răspunsuri în timp real.


De asemenea, se poate evidenția modul în care afacerea dvs. poate aduce beneficii economiei locale. Utilizați site-ul dvs. pentru a reaminti clienților că sunteți un membru al comunității și că vă pasă de asta. Poate evidenția angajații pentru a le da „o față“ la ce doresc clienții să vadă.
Această notă personală este ceea ce aduce un plus de încredere în tipurile de oameni care sunt sătui de întreprinderile mari și doresc servicii mai bune pentru clienți.


Mai multe întreprinderi mici pot reuși să funcționeze mai bine atunci când stabilesc magazinul lor online sau site-ul web ca și prioritate. Ei pierd din vedere misiunea lor principală și uită de lucrurile pe care oamenii pun valoare cu privire la afacerile mici.
Asigurați-vă că veți face o bună impresie a caracteristicilor afacerii dvs. prin stabilirea prezenței online.
Acest lucru va ajuta ca afacerea dvs. on-line să fie de un real succes.



0

INTERNET MARKETING, ONLINE STRATEGY, SOCIAL MEDIA


Multe branduri urmaresc sa creasca numarul de like-uri pe pagina de Facebook. Ele stiu ca ar trebui sa fie prezente in social media, dar nu stiu daca merita sa aloce resurse pentru a-si creste audienta pe Facebook. Pentru aceste firme, ROI-ul (Return On Investment) din Facebook este obscur si greu cuantificabil.


Psihologia actiunilor din Social Media


Un studiu din New York Times a demonstrat ca:


• 49% din utilizatorii de Social Media impartasesc cotinut care ii informeaza pe altii despre lucrurile care ii intereseaza, iar acest lucru are potentialul de a schimba opinii si comportamente.
• 68% din utilizatori impartasesc informatii prin care prietenii lor sa inteleaga mai bine ce fel de persoane sunt.
• 84% din utilizatorii de Social Media plaseaza continut prin care sustin cauzele care ii intereseaza.


Stiinta si arta de a crea campanii de promovare pe facebook pot parea misterioase si descurajatoare, iar likeurile in sine nu sunt ancore magice pentru vanzari. Cu toate aceste, dezvoltand o comunitate (in speta, o audienta) interesata de produsele sau serviciile tale si oferindu-i continut targetat si de calitate se materializeaza in cresterea interactiunii pe pagina de facebook si in cele din urma in vanzari.


Iata cateva activitati care fac diferenta in materie de interactiune, engagement si numar al fanilor.


1. Fa-ti conexiuni



  • Conecteaza-te cu administratori de pagini care au acelasi public tinta si implementati cross-promotions (Spre exemplu daca ai o scoala de dans sportiv, poti face un cross-promotion cu o scoala de tango).

  • Foloseste-te de facilitatea de a-ti invita subscriberii din newsletter oferindu-le recompensa.


2. “Share” la continut de calitate



  • Fa “Share” la continut original (poze, video, articole) care se muleaza pe audienta ta pentru a creste engagement-ul. Posteaza frecvent stiri de interes pentru fanii tai.


3. Fii activ pe Facebook



  • Comenteaza pe paginile unde audienta ta desfasoara deja conversatii.

  • Fa “share” la continutul paginii de business pe contul tau personal.

  • Daca organizezi evenimente asigura-te ca postezi o multime de poze si incurajeaza fanii sa faca “tag”.

  • Ofera-le fanilor discounturi si promotii.


4. Conecteaza-ti pagina de Facebook la contul de Twitter



  • Conecteaza-ti pagina de Facebook la contul de Twitter pentru ca postarile tale sa fie preluate si ca tweet-uri.Este bine de mentionat ca Twitter-ul este total diferit de Facebook si se impune o alta forma de management al campaniilor de promovare web.

  • Promoveaza-ti pagina in profilul de LinkedIn si in alte retele sociale.


5. Organizeaza un concurs pe Facebook.



  • Concursurile pe facebook sunt ieftine si sunt o metoda usoara de a-ti promova produsele.

  • Aplicatiile pot fi construite cu un “like gate”. Ca si premii recomandate: turism (vacante), entertainment (bilete la film, spectacole, evenimente), tehnologie (tablete, telefoane, iPod) si fashion.


6. Foloseste Facebook Advertising in avantajul tau



  • Facilitatile de targetare a facebook te ajuta sa-ti alegi targetul demografic.

  • Testeaza intotdeauna campaniile pentru a obtine rata de conversie maxima.


7. Promoveaza-ti pagina de facebook online si offline



  • Afiseaza in vitrine magazinului tau link-ul paginii si incurajeaza vizitatorii sa dea “Like”

  • Afiseaza pe pagina ta link-uri catre alte campanii de promovare pe care le desfasori.

  • Include link-ul paginii pe material promotionale (brosuri, postere etc.) si pe carti de vizita.

  • Mentioneaza pagina ta cunoscutilor si incurajeaza-i sa dea “Like”


0

SEO, SEO STRATEGIES, SMALL BUSINESSES


Search Engine Optimization este fara indoiala una dintre strategiile de marketing digital de top care a schimbat concurenta intre companiile mici si a revolutionat procesul privind modul in care acesta poate avea impact asupra clientilor tinta.


In prezent, afacerile moderne nu functioneaza in jurul valorii estimate fara SEO ca si parte din arsenalul lor de marketing digital.
Conform unor studii recente realizate de catre o publicatie americana de top din domeniul Marketingului Online, 82% dintre marketerii intervievati considera SEO ca fiind o strategie eficienta de marketing digital, iar 42% dintre acestia declara ca eficienta acesteia a crescut in mod semnificativ in ultimii ani. 81% dintre respondentii sondajului au afirmat faptul ca eforturile lor SEO sunt cel putin peste medie in acest moment.


SEO, anul trecut , asa cum a fost prezis de catre marea majoritate a expertilor din industrie, a fost intr - adevar legat mai mult de inovatiile de la Google, principalul motor de cautare online pana in acest moment.


In acest an, optimizarea motorului de cautare este de asteptat sa castige popularitate mai mult fata de ceilalti ani, deoarece a devenit deja lider pe piata de marketing digital. Daca sunteti unul dintre acele companii care au apelat deja la serviciile unor specialisti SEO, ar trebui sa fiti la curent cu cele mai recente tendinte care pot avea impact asupra modului in care va puteti optimiza site-ul dvs. pe motoarele de cautare.


In 2017, acestea sunt tendintele de top de care ar trebui sa tineti cont:


 



  1. Dominatia mobila

  2. Cresterea constanta a materialelor video

  3. Cresterea popularitatii AMP

  4. Calitatea continutului articolelor web

  5. Obtinerea Backlink-urilor de calitate


 


Ok. Nu ai nevoie doar sa fiti la curent cu ultimele tendinte, dar , de asemenea, trebuie sa va concentrati asupra acelor care pot aduce un impact major asupra modului in care va optimizati continutul web pentru motoarele de cautare. Aceste tendinte sunt selectate de catre experti in functie de importanta lor, relevanta si popularitate in randul practicienilor SEO din industrie.



1. TOATA LUMEA ALEGE MOBILE



Mobile-stats Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



Statisticile din imaginea de mai sus sunt dovezi suficiente pentru optimizarea mobile este principala sursa de optimizare online in acest moment.
Atunci cand 5 miliarde de oameni sunt deja pe mobil, cum ai putea rata o sansa atat de mare?


John Lincoln, in articolul sau din Business2Community.com, a prezis faptul ca optimizarea mobile va deveni importanta in urmatorii ani.
El prevede faptul ca tot mai multe companii vor adopta strategia "mobile friendly" atunci cand vine vorba de SEO.


Sa nu uitam ca Google este acum accesat in mare parte de pe dispozitivele mobile. Potrivit lui Gianluca Fiorelli , in articolul postat pe Moz.com, "mobile-first indexing" a devenit un rezultat inevitabil de aproape un an in schimbarea mentalitatii in randul populatiei care a facut trecerea de la tehnologia desktop la mobile.


Fiorelli a adaugat ca intr-o lume dominata de mobile, importanta cautarii locale este chiar mult mai importanta.


"Intr-o lume dominata de mobile, relevanta cautarii locale este chiar mai mare. Acest lucru pare a fi motivul strategic atat pentru o actualizare la fel ca Google Street View si toate testele pe care le vedem in cautarile locale, precum si in achizitionarea unei companii cum ar fi motoarele urbane, al carui scop este de a analiza "internetul obiectelor în miscare." 



2. Video-Marketingul domina inca in Online



video-marketing Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



In 2016 a fost prezis faptul ca materialele video in mediul online vor incepe sa creasca in relevanta fata de continutul text.
 
In acest an (2017), insa, se estimeaza ca materialele video in mediul online vor reprezenta 74% din totalul traficului web.
Această cifra arata potentialul de a impact a marketingului online in strategia care o poate aduce in campaniile SEO.


Atunci cand 81% dintre antreprenori dispun de material video pe site-ul lor,  necesitatea de a optimiza aceste pagini pentru  a creste in SERPs devine mai mult o necesitate. Acesta este unul dintre cele mai importante motive pentru care 93% din marketingul online va utiliza continut video on-line, atat in vanzari cat si in comunicare.


Potrivit lui MerchantMarketingGroup.com (în 2015), 96% dintre companiile B2B erau planificate pentru a utiliza materiale video in comercializarea produselor lor pe 2016. Deci, din acest motiv, cei care utilizeaza materiale video din acest an ar putea avea deja depasita aceasta cifra.


In cele din urma, pe baza de observatiei mele, cresterea de marketing video a fost foarte mult afectata de cresterea constanta a tehnologiei mobile. Consumul de materiale video a zilelor noastre arata ca oamenii au ajuns sa aiba un stil de viata fast-paced.
Acest lucru ar trebui sa fie pus in perspectiva, daca doriti sa utilizati acest segment ca si metoda de SEO mai eficienta.



3. AMP DEVINE DIN CE IN CE MAI POPULAR



AMP Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



"AMP" sau "Pagini accelerate Mobile" este o alta tehnologie lansata de Google pentru a crea o experienta mobila mai buna pentru utilizatorii online. 
Acesta a fost lansata in 2015 , dar a fost integrata in SERPs pe primul trimestru din 2016 (februarie).


Potrivit lui SearchEngineWatch.com, una dintre cele mai de succes site-uri integrate de AMP în 2016 este Gizmodo.
Utilizand aceasta metoda au crescut cu 50% numarul de afisari si 80% din paginile lor de AMP sunt cu trafic nou.


Puteti afla daca un site are integrat AMP cand afiseaza pe mobil o pictograma in forma de fulger pe partea din dreapta sus (vezi imaginea de mai sus). Acest lucru semnaleaza cititorilor ca pot instantaneu sa dea click pe acel link si pot citi articolul direct de pe Facebook (de exemplu).
Cele mai mari site-uri care au folosesc formatul AMP includ: WordPress, Reddit, Bing, Ebay, si Pinterest.


Integrarea AMP aduce un impact atat de mult in SEO la ora actuala, deoarece Google a fost deja prioritizat pentru afisarea paginilor AMP pe partea de sus a SERPs. Din nou, este creata aceasta tehnologie pentru a satisface cererea tot mai mare a utilizator de telefonie mobila.
Ar trebui sa tina minte acest lucru expertii in SEO, pentru anul in curs.



4. CALITATEA CONTINUTULUI ESTE REGE



Content-Quality-is-King Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



S-ar putea sa fiti familiarizati cu aceasta afirmatie "Continutul este rege", dar care nu este adevarata afacere in zilele noastre.
 
Se poate afirma mai bine faptul ca: "Continutul de calitate este rege". Calitatea continutului poate prezice rezultatul campaniei de marketing digital, mai precis in SEO. Nu exista nici o metoda exacta in producerea de conținut care ar putea fi aruncata in cosul de gunoi gigantic al World Wide Web-ului.


Unul dintre factorii care pot adauga calitate la un continut este implementarea ideilor liderilor din industrie. In conformitate cu "Cererea Gen Raport", 96% dintre cumparatorii B2B de continut la cerere, sunt cu mult mai multi la intrarea lor pe piata de marketing online ca lideri de industrie.


Inca de la inceputurile internetului, a fost intotdeauna vorba despre continutul articolelor. Dar, daca doriti sa concurati si sa obtineti un avantaj de la competitori, atunci ar trebui sa acordati propritate CALITATII tot timpul. Nu conteaza cat de de buna este strategia SEO, atat timp cat continutul nu este de calitate, deoarece niciodata nu va reusi sa va atinga OBIECTIVELE



5. Backlink-urile nu mai reprezinta semnalele de TOP in strategiile SEO



Backlinks-are-not-the-top-ranking-signal-anymore. Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



B
acklink-urile au deja tendinta spiralata de decadere in relevanta lor in mediul online pe parcursul ultimilor ani.
De ce se intampla acest lucru si care este metoda de impact asupra modului in care se poate face SEO in acest an?


Desigur, exista inca multi experti care nu sunt de acord in aceasta privinta. A se vedea aici studiul lui Backlinko de anul trecut, in care a afirmat faptul ca backlink-urile sunt in continuare cel mai important factor de cautare ca si clasament. Dar acest lucru este negat de catre Metrics.
Ei au demonstrat ca si studiu faptul ca backlink-urile isi pierd in mod continuu relevanta si nu mai reprezinta factorul final in clasamentul de cautare.


Aceasta constatare a fost, de asemenea, secondat de un motor de căutare a articolelor web si alti experti din industrie.



Bineinteles ca, in ciuda tuturor acestor pareri contradictorii, backlink-urile reprezinta inca o mare parte din factorii majori de cautare dupa rank. Doar ca, in comparatie cu anii trecuti, aceasta metoda nu mai reprezinta "suveranul suprem". Alte tendinte care sunt de asemenea de asteptat sa afecteze modul în care face SEO in acest an includ brandingul personal, o prioritizare mai buna a experientei de utilizator, aparitia Progressive Web Apps (PWA), optimizarea continutului pe Facebook Search si optimizarea continutului de mari dimensiuni.article Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017


[/c_row]

0

CONSULTANCY, MARKETING CONSULTANCY, SMALL BUSINESSES



DE CE CONSULTANT IN MARKETING ONLINE?


Analiza. Creare. Optimizare.


analyze-optimize-create-1024x309 De ce este nevoie de un  Consultant in Marketing Online?


Mediul online este extrem de competitiv si are nevoie de optimizari drastice pentru proprietarii de afaceri care doresc sa ramana pe pozitie inaintea concurentei lor pe nisa targetata. 
In timp ce corporatiile mari isi pot permite sa aiba departamente intregi pe segmentul de  marketing online, cele medii sau companiile mai mici pot alege modalitatea de a lucra cu un Consultant de Marketing Online deoarece este solutia ideala pentru un buget limitat. Este important de remarcat faptul ca site-urile web fie ele de prezentare sau de vanzari online se poate realiza numai cu ajutorul unui serviciu de consultanta profesionala, ceea ce inseamna ca proprietarii de afaceri vor trebui sa faca alegerea ideala in luarea unei decizii corecte fata de oferta de consultanta de pe piata online in acest moment. 


Cum arata Consultantul ideal pentru un Marketing Online de calitate?


online-marketing-consultant De ce este nevoie de un  Consultant in Marketing Online?


Deoarece afacerile din mediul online sunt un domeniu relativ nou la nivel de expertiza, un criteriu esential pentru a diferentia consultantii profesionisti de cei amatori va reprezenta o experienta inedita pentru un proprietar de afacere. Imperativ, comparatia ar trebui sa inceapa intre furnizorii de servicii de consultanta, care au aparut in mediul online romanesc de putin timp si cei care au adus experienta occidentala in mediul online romanesc. Un bun indicator privind abilitatile Consultantului de Marketing Online, poate fi clasamentul site-ul sau si rezultatul sau SERP pe motoarele de cautare. Cu toate acestea, este important să ne amintim ca pozitiile in motoarele de cautare nu sunt statice, iar clasamentul este in continua schimbare. Inainte de a semna orice contract de colaborare, este esential sa va interesati cu privire la eficacitatea in marketing-ul online pe care o poate oferi Consultantul in Marketing Online si timpul necesar pentru a creste vizibilitatea online a afacerii dvs. 
Cu toate acestea, chiar daca s-ar putea avea obiective personale și asteptari sa nu uitati faptul ca nici un consultant nu poate face minuni, cum ar fi cresterea SERP instantanee, generarea imediata a mii de clienti potentiali sau de expansiune a clientilor vechi si pozitionarea superioara permanenta, fara nici un efort.
In esenta, este recomandabil sa se stabilească standarde realiste si sa se tina cont de sfaturile Consultantului in Marketing Online, de asemenea pe baza unei analize online regulate. Mai mult decat atat, un excelent Consultant in Marketing Online va aborda campania dintr-o multitudine de unghiuri diferite si va gasi solutiile ideale care se dovedesc a fi eficiente pentru afacerea ta. La urma urmei, o campanie de marketing de succes, pur si simplu nu poate fi asigurata numai prin Backlink-uri, articole pe Blog sau PPC. Pe de alta parte, un aspect de care ar trebui sa se tina cont este etica sau procedurile de marketing utilizate in confictul de interese pe internet fata de politica companiei dvs., ca nu cumva sa creati o impresie negativa. De exemplu, fiind de acord sa utilizati in afacerea dvs. online metode de tipul: BLACK SEO luati o decizie teribila si periculoasa. Aceasta metoda este practicata de multi "specialisti online" aparuti recent pe piata de marketing din Romania.


De ce nominalizarea unui specialist in Marketing Online este importanta?


Pentru un singur lucru, Consultantii in Marketing Online sunt in masura sa creasca in mod substantial sensibilizarea publicului in ceea ce priveste societatea si serviciile sale. Cu toate acestea, continutul mesajelor publicitare si forma in care sunt prezentate, pot fi imbunatatite de catre Consultant, in scopul de a raspunde nevoilor publicului tinta. Mai mult decat atat, Consultantul in Marketing Online va ajuta proprietarii de afaceri sa rebranduiasca si sa optimizeze site-urile lor web, astfel incat clientii vor avea o mai buna experientă de navigare pe site-ul lor de servicii web. In cele din urma, Consultantul va educa proprietarii de afaceri cu privire la importanta crearii unor marci de incredere care împiedica potentialii clienti sa isi schimbe alegerile facute in mijlocul procesului de cumparare.


0

E-COMMERCE, EMAIL MARKETING, ONLINE MARKETING, ONLINE STRATEGY


Telefoanele mobile au facut casutele de e-mail portabile, astfel incat nimeni sa nu mai fie offline. Sa profite de asta.



Ca si studiu recent in domeniul tehnologiei s-a constatat faptul ca se acorda o atentie tot mai mare pietei de Email Marketing fata de anii trecuti.

De ce? Tendintele mobile au adus o viata noua si relevantă pentru tehnologia actuala.


Cum din ce in ce mai multi consumatori aleg versiunea mobila online, vor ramane astfel conectati la cutiile postale personale 24 ore/zi, oriunde ar merge. Acest studiu de e-commerce si topografie facuta pe un plafon de 1.000 de adulti din SUA, a constatat o valoare a cresterii pietei de utilizatori a platformelor de Email Marketing in era mobila, astfel putand fi remarcati trei factori majori:



1. Toata lumea iubeste o afacere de succes.



Daca esti ca mine, esti de fapt o persoana care asteapta cu nerabdare un email nou de la Social Media Marketers de succes  cu o "surpriză ascunsa", care se traduce la 70% din pretul de vanzare a e-book-urilor online oferite de ei.
Promotiile oferite prin Email Marketing reprezinta un mod eficient de a conduce un engagement, in special in jurul perioadelor de reduceri si promotii, atunci cand interesul consumatorilor in a face achizitii este mai mare si un e-mail de tip Call to Action poate ajuta la luarea unei decizii finale intr-o anumita directie. Ofertele, cum ar fi reducerile si ofertele speciale sunt foarte utile pentru consumatori, semnificat cu un procent de 62% dintre persoanele participante la sondaj si care afirma faptul ca aceste promotii i-au ajutat in luarea deciziilor de cumparaturi.


Nisate in mod corespunzator in jurul oportunitatilor sezoniere relevante, comerciantii cu amanuntul on-line pot mobiliza promovarea in timp util, in regim de urgenta, pe piata, cu oferte atractive, pentru a genera conversii. Este demn de remarcat faptul ca ofertele cu livrare gratuită (41%) si "cumpara un produs, pentru a primi altul gratuit" (37%) sunt cele mai atractive pentru consumatori. In plus, desi toata lumea iubeste o afacere de succes, femeile (50%), raspund mai mult la reducerile oferite decat barbatii (40%).



2. Oamenii sunt prea ocupati (si nerabdatori) la magazin.



Anul trecut, am facut toate cumparaturile de Craciun intr-o singura zi.
 Prietena mea, parinti, rude - au facut asta in trei ore. Care este motivul acestui delay? Cumparaturile on-line sunt mult mai convenabile decat orice in acest moment. Cnet estimeaza ca aproape o treime din totalul consumatorilor fac cea mai mare parte a cumparaturilor de vacanta on-line. In plus, o majoritate de 71% dintre cumparatori on-line au fost dispusi sa finalizeze achizitiile de pe orice dispozitiv mobil atunci cand cauta un produs, desi 67% au spus ca inca prefera tabletele.


In cele din urma, cumparaturile on-line au devenit o metoda importanta pentru consumatori in a face in mod convenabil achizitii, in special in randul persoanelor cu varste cuprinse între 27 si 45 de ani.



3. Telefoanele mobile au revitalizat E-mail-ul.



Ma uit la e-mail de pe telefonul meu nu mai putin de 50 de ori pe zi.
 Si nu sunt singurul. Atunci cand s-a facut o cercetare cu referinta la vacnta trecuta de vara, Cnet a constatat ca 34% din conversii au venit de pe dispozitivele mobile. Cu un numar tot mai crescut de persoane care acceseaza emailurile de marketing prin intermediul telefoanelor mobile si a comerciantilor cu amanuntul care vand ratele de conversie, puternic legate de aceasta tendinta, nu exista nici un dubiu ca  aceasta combinatie de e-mail mobil si furnizarea de mesaje promotionale este cea mai eficienta si ofera comerciantilor cu amanuntul un avantaj suplimentar in spatiul online.
Astazi, brandurile trebuie sa contina mesaje relevante, care rezoneaza cu rata de impact a consumatorilor individuali. Odata cu reaparitia e-mail marketingului, este posibil sa fie livrat mesajul potrivit, folosind canalul corect, la momentul potrivit, cu mai multa precizie decat inainte.


 

0

PREVIOUS POSTSPage 1 of 3NO NEW POSTS