CONTENT MARKETING, LEAD GENERATION

4 Abilități de organizare



Doriți să obțineți mai mult timp de făcut alte activități, fără a face mai multe activități deodată?Doriți să realizați mai mult fără sa munciți mai mult sau mai mult timp?Abilități de organizare vă vor va ajuta și una dintre aceste chei sunt reprezentate de activitățile de grup.


De ce activitățile de grup îmbunătățesc productivitatea?
organization skills



Activitățile de grup

Multi-tasking pare a fi o modalitate foarte bună de a obține mai multe activități de făcut, dar cercetările actuale arată faptul că este un mod ineficient de a lucra. Nu numai că ia o mulțime de timp si energie pentru multi-task, trecând de la o sarcina la alta astfel încât creierul nostru trebuie să “comute” între sarcini, dar este acest “timp de comutare”, care ne face ineficienți și ne determină să facem greșeli. Femeilor le ia mai puțin timp pentru a comuta decât bărbații astfel că putem crede faptul că femeile sunt mai bune ca și multi-taskers. Pentru a deveni mai productivi, fără a consuma puterea creierului, este recomandat să încercati sarcinile similare în grup. Veți “naviga” prin ele mai rapid si veți avea mai multă energie, la sfârșitul acesteia. Aceasta este o metodă mult mai eficientă și eficace la locul de muncă. Folosiți-vă de cele 8 abilități de organizare pentru a crea activități similare împreună, după cum urmează:
  1. E-mailurile (Verificați-le de 2 sau 3 ori pe zi și nu petreceți mai mult de 15-20 de minute citindu-le).
  2. Apelurile telefonice (Fă-le la momentul zilei în care se potrivește stilului dumneavoastră de lucru. Pentru unii acest lucru ar putea însemna dimineața când avem mai multă putere a creierului, pentru alții, după-amiaza când sarcinile sunt mai puțin solicitante.)
  3. Citind (Faceți un lot si cititi ziarele și documentele într-o singură etapă. Veți găsi mai ușor modalitatea de concentrare și de a reține conținutul.)
  4. Întâlnirile (Planificând zilele în care vă aflați si care sunt în afara (sau in zilele de întâlnire) este o modalitate foarte bună de a maximiza timpul. Unele companii introduc acum “no meeting days” pentru a ajuta echipele lor in a obține mai multă eficiență la locul de muncă.

Gruparea activităților similare vă vor permite să obțineți mai multe de făcut în mai puțin timp, și permite, de asemenea, să faceți munca mai de calitate, deoarece creierul nu va pierde timp prețios și energie care ar schimba de viteza de lucru și de abordare. Încercați gruparea unor activități similare împreună și vedeți dacă orice diferență în timp va avea nevoie de a obține aceste realizări. De asemenea, observați efectul asupra productivității globale și modul în care ați simțit asta pentru  a realiza aceste sarcini. Nu uitați să utilizați momentul pe care l-ați câștigat pentru a lucra la ceva care este foarte important pentru dvs., în caz contrar ar putea să dispară din cauza cerințelor din fiecare zi.

If you want to do a full audit SEO for FREE, please follow this link: http://agentpromovator.ro/get-a-quote/

Author


AvatarAvatar

Mario Grigorescu

If you are interested in improving your small business’s marketing strategy planning, Mario Grigorescu is the small consulting freelancer to look into. Not only do they provide great marketing strategy tools and services, but they will focus on detecting your business goals and increasing the productivity and success for Small Businesses, Entrepreneurs and Non-profits with focus, clarity and soul.