SEO, SEO STRATEGIES, SMALL BUSINESSES

Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017


Search Engine Optimization este fara indoiala una dintre strategiile de marketing digital de top care a schimbat concurenta intre companiile mici si a revolutionat procesul privind modul in care acesta poate avea impact asupra clientilor tinta.


In prezent, afacerile moderne nu functioneaza in jurul valorii estimate fara SEO ca si parte din arsenalul lor de marketing digital.
Conform unor studii recente realizate de catre o publicatie americana de top din domeniul Marketingului Online, 82% dintre marketerii intervievati considera SEO ca fiind o strategie eficienta de marketing digital, iar 42% dintre acestia declara ca eficienta acesteia a crescut in mod semnificativ in ultimii ani. 81% dintre respondentii sondajului au afirmat faptul ca eforturile lor SEO sunt cel putin peste medie in acest moment.


SEO, anul trecut , asa cum a fost prezis de catre marea majoritate a expertilor din industrie, a fost intr - adevar legat mai mult de inovatiile de la Google, principalul motor de cautare online pana in acest moment.


In acest an, optimizarea motorului de cautare este de asteptat sa castige popularitate mai mult fata de ceilalti ani, deoarece a devenit deja lider pe piata de marketing digital. Daca sunteti unul dintre acele companii care au apelat deja la serviciile unor specialisti SEO, ar trebui sa fiti la curent cu cele mai recente tendinte care pot avea impact asupra modului in care va puteti optimiza site-ul dvs. pe motoarele de cautare.


In 2017, acestea sunt tendintele de top de care ar trebui sa tineti cont:


 



  1. Dominatia mobila

  2. Cresterea constanta a materialelor video

  3. Cresterea popularitatii AMP

  4. Calitatea continutului articolelor web

  5. Obtinerea Backlink-urilor de calitate


 


Ok. Nu ai nevoie doar sa fiti la curent cu ultimele tendinte, dar , de asemenea, trebuie sa va concentrati asupra acelor care pot aduce un impact major asupra modului in care va optimizati continutul web pentru motoarele de cautare. Aceste tendinte sunt selectate de catre experti in functie de importanta lor, relevanta si popularitate in randul practicienilor SEO din industrie.



1. TOATA LUMEA ALEGE MOBILE



Mobile-stats Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



Statisticile din imaginea de mai sus sunt dovezi suficiente pentru optimizarea mobile este principala sursa de optimizare online in acest moment.
Atunci cand 5 miliarde de oameni sunt deja pe mobil, cum ai putea rata o sansa atat de mare?


John Lincoln, in articolul sau din Business2Community.com, a prezis faptul ca optimizarea mobile va deveni importanta in urmatorii ani.
El prevede faptul ca tot mai multe companii vor adopta strategia "mobile friendly" atunci cand vine vorba de SEO.


Sa nu uitam ca Google este acum accesat in mare parte de pe dispozitivele mobile. Potrivit lui Gianluca Fiorelli , in articolul postat pe Moz.com, "mobile-first indexing" a devenit un rezultat inevitabil de aproape un an in schimbarea mentalitatii in randul populatiei care a facut trecerea de la tehnologia desktop la mobile.


Fiorelli a adaugat ca intr-o lume dominata de mobile, importanta cautarii locale este chiar mult mai importanta.


"Intr-o lume dominata de mobile, relevanta cautarii locale este chiar mai mare. Acest lucru pare a fi motivul strategic atat pentru o actualizare la fel ca Google Street View si toate testele pe care le vedem in cautarile locale, precum si in achizitionarea unei companii cum ar fi motoarele urbane, al carui scop este de a analiza "internetul obiectelor în miscare." 



2. Video-Marketingul domina inca in Online



video-marketing Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



In 2016 a fost prezis faptul ca materialele video in mediul online vor incepe sa creasca in relevanta fata de continutul text.
 
In acest an (2017), insa, se estimeaza ca materialele video in mediul online vor reprezenta 74% din totalul traficului web.
Această cifra arata potentialul de a impact a marketingului online in strategia care o poate aduce in campaniile SEO.


Atunci cand 81% dintre antreprenori dispun de material video pe site-ul lor,  necesitatea de a optimiza aceste pagini pentru  a creste in SERPs devine mai mult o necesitate. Acesta este unul dintre cele mai importante motive pentru care 93% din marketingul online va utiliza continut video on-line, atat in vanzari cat si in comunicare.


Potrivit lui MerchantMarketingGroup.com (în 2015), 96% dintre companiile B2B erau planificate pentru a utiliza materiale video in comercializarea produselor lor pe 2016. Deci, din acest motiv, cei care utilizeaza materiale video din acest an ar putea avea deja depasita aceasta cifra.


In cele din urma, pe baza de observatiei mele, cresterea de marketing video a fost foarte mult afectata de cresterea constanta a tehnologiei mobile. Consumul de materiale video a zilelor noastre arata ca oamenii au ajuns sa aiba un stil de viata fast-paced.
Acest lucru ar trebui sa fie pus in perspectiva, daca doriti sa utilizati acest segment ca si metoda de SEO mai eficienta.



3. AMP DEVINE DIN CE IN CE MAI POPULAR



AMP Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



"AMP" sau "Pagini accelerate Mobile" este o alta tehnologie lansata de Google pentru a crea o experienta mobila mai buna pentru utilizatorii online. 
Acesta a fost lansata in 2015 , dar a fost integrata in SERPs pe primul trimestru din 2016 (februarie).


Potrivit lui SearchEngineWatch.com, una dintre cele mai de succes site-uri integrate de AMP în 2016 este Gizmodo.
Utilizand aceasta metoda au crescut cu 50% numarul de afisari si 80% din paginile lor de AMP sunt cu trafic nou.


Puteti afla daca un site are integrat AMP cand afiseaza pe mobil o pictograma in forma de fulger pe partea din dreapta sus (vezi imaginea de mai sus). Acest lucru semnaleaza cititorilor ca pot instantaneu sa dea click pe acel link si pot citi articolul direct de pe Facebook (de exemplu).
Cele mai mari site-uri care au folosesc formatul AMP includ: WordPress, Reddit, Bing, Ebay, si Pinterest.


Integrarea AMP aduce un impact atat de mult in SEO la ora actuala, deoarece Google a fost deja prioritizat pentru afisarea paginilor AMP pe partea de sus a SERPs. Din nou, este creata aceasta tehnologie pentru a satisface cererea tot mai mare a utilizator de telefonie mobila.
Ar trebui sa tina minte acest lucru expertii in SEO, pentru anul in curs.



4. CALITATEA CONTINUTULUI ESTE REGE



Content-Quality-is-King Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



S-ar putea sa fiti familiarizati cu aceasta afirmatie "Continutul este rege", dar care nu este adevarata afacere in zilele noastre.
 
Se poate afirma mai bine faptul ca: "Continutul de calitate este rege". Calitatea continutului poate prezice rezultatul campaniei de marketing digital, mai precis in SEO. Nu exista nici o metoda exacta in producerea de conținut care ar putea fi aruncata in cosul de gunoi gigantic al World Wide Web-ului.


Unul dintre factorii care pot adauga calitate la un continut este implementarea ideilor liderilor din industrie. In conformitate cu "Cererea Gen Raport", 96% dintre cumparatorii B2B de continut la cerere, sunt cu mult mai multi la intrarea lor pe piata de marketing online ca lideri de industrie.


Inca de la inceputurile internetului, a fost intotdeauna vorba despre continutul articolelor. Dar, daca doriti sa concurati si sa obtineti un avantaj de la competitori, atunci ar trebui sa acordati propritate CALITATII tot timpul. Nu conteaza cat de de buna este strategia SEO, atat timp cat continutul nu este de calitate, deoarece niciodata nu va reusi sa va atinga OBIECTIVELE



5. Backlink-urile nu mai reprezinta semnalele de TOP in strategiile SEO



Backlinks-are-not-the-top-ranking-signal-anymore. Top 5 Tendinte importante care aduc un impact major gestionarii SEO in 2017



B
acklink-urile au deja tendinta spiralata de decadere in relevanta lor in mediul online pe parcursul ultimilor ani.
De ce se intampla acest lucru si care este metoda de impact asupra modului in care se poate face SEO in acest an?


Desigur, exista inca multi experti care nu sunt de acord in aceasta privinta. A se vedea aici studiul lui Backlinko de anul trecut, in care a afirmat faptul ca backlink-urile sunt in continuare cel mai important factor de cautare ca si clasament. Dar acest lucru este negat de catre Metrics.
Ei au demonstrat ca si studiu faptul ca backlink-urile isi pierd in mod continuu relevanta si nu mai reprezinta factorul final in clasamentul de cautare.


Aceasta constatare a fost, de asemenea, secondat de un motor de căutare a articolelor web si alti experti din industrie.



Bineinteles ca, in ciuda tuturor acestor pareri contradictorii, backlink-urile reprezinta inca o mare parte din factorii majori de cautare dupa rank. Doar ca, in comparatie cu anii trecuti, aceasta metoda nu mai reprezinta "suveranul suprem". Alte tendinte care sunt de asemenea de asteptat sa afecteze modul în care face SEO in acest an includ brandingul personal, o prioritizare mai buna a experientei de utilizator, aparitia Progressive Web Apps (PWA), optimizarea continutului pe Facebook Search si optimizarea continutului de mari dimensiuni.


Author


Avatar

Mario Grigorescu

I'm an Internet Marketing Consultant with over 10 years experience in the online world. I just finished the first beer project in Romania and I've helped more than 20 companies, entrepreneurs of all shapes and sizes to grow their web businesses. I'm straight-talking, I have a proven track record and It's very affordable. I also know a little bit about Wordpress, Mobile Technology and I love SEO :-) Sound good? Make an appointment for a FREE Consultation!